بوح لنا بمشاعرك ،،،، تجااااااااااااه هذا الفنااااااااان ؟؟؟ - الصفحة 10 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

العودة   منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد > الآقســآم البُوليــوديةٌ > ❣ معلومآت عن آلنـُجوم > آلألعآب آلبوليــوديه

آلألعآب آلبوليــوديه (خآص بآلألعآب آلبوليوديـه فقط )

قديم 30 / 01 / 2013, 53 : 05 AM   #91
Hannan Özçivit
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية Hannan Özçivit

Hannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond reputeHannan Özçivit has a reputation beyond repute
انا قصتى مع زايد خان انى اعرف حدا يشبه بالظبط من عائلتى و كنت كتيير متعلقه بهالشخص
و ما كنت بتفرج على افلام هندى و لا كنت بعرف اى شىء عن الهندى كنت مركزه فى االاجنبى و التركى
بس فى يوم كنت بتفرج على قناه اغانى وجابو اغنيه لزايد خان طبعا انا مو كنت اعرف ساعتها مين زايد خان
كنت ساعتها عندى 11 سنه و طبعا ما فكرت انو يكون زايد هههههههههه و اول شىء جيه فى دماغى انه ابن عمتى اللى هو شبه
ههههه و يوميها اتصلت بيه وقولتله بدى اغنى معك ههههههههههه كان موقف سخيف بس مو راح انساه
Hannan Özçivit غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 / 02 / 2013, 51 : 02 AM   #92
فلة
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية فلة

فلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond repute
قصتي مع زايد وانا عمر 16 \17 شافت له اول فلم شافته وهو مع ايشا ديول حببيت دوره اكثير اكثر من القصة وكان في قناة الامارات لدرجة سجلته عشان اشوفه واسمعه الاغاني يلي فيها
وكمان لقيته دور يلي يمثله مناسبة له ماشاء الله وكمان عمل ثنائيات خطيره مع ايشا لدرجة كانت اتفرج الفلم عشانه والاغاني
يلي فلم شيء خطيره وخاصتنا الاغنيه يلي فيها مشاكسه مع ايشا ولد يلي تعرفه وووووووووووووويجنننن وبعده صارت اتفرج
للافلامه وافلام ايشا كمان

فلة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 23 / 02 / 2013, 09 : 11 AM   #93
سمسمة المعجزة
عضو نشيط |●~

الصورة الرمزية سمسمة المعجزة

سمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond repute
انا بصراحة مش عارفة لية انا حبية كاريشما كابور انا كنت فى الاول بحب رانى عالشان
كانت اول ممثلة هندية اشوفها واتفرجاها على افلام وكان الى يسألنى مين اكتر واحدة بتحبيه
اقول رانى وكنت مفكرة اصلا ان كاريشما هي كارينا وبعدين قولت لا دى واحدة ودى وحدة قلت اكيد اخوات
وفعلا طلعو اخوات كنت نفسى اعرف اسم اخت كارينا اي بس ايمها ما كنش عندنا نت
حاولت استنا زى افلام تعلن عن فيلم ليها على شان اعرف اسمها
مافيش وكانت الحكاية دى شغلة بالى مش عارفة لى لغاية ما جا اعلان فيلم دل تو باجل هى
وعرفت اسمها فرحت اوى اوى واتفجت على الفيلم وكنت حسة انى عماة اكز مع كاريشما فى الفيلم
ومش اخدة بالى من باقى الابطال
وبعدين زى جبتلها افلام كمان كنت اتفرج وبعدين احس بعد لما الفيلم يخلص انى عايزة اشوف كاريشما تانى
وطبعا نسيت رانى خالص وبعدين لما حسيت انى مشتاقة ليها قلت انا بحب كاريشما خلاص
عادى وبعدين قناة زى تقلل من افلامه وانا ادايق واشتاق لها اكتر
وانا كل اما اشتاق لها اكتر كل ماحبها اكتر لغايت ابل ماجيب النت بشوية ماكنتش اتفرج على غيرها
وكان فى ممثل بحبة برضو هابئة احكى قصتة مرة تانية وهو اكشى كومار
بعد فتره من حبى لاكشى كومار قلت ازاى اكون بحب كاريشما واكشى وما لشهمش مع بعض
انا كنت اعرف ان فى فيلم ليهم شفتة قبل كدة كنت لسة ماحبتش كاريشما اوى كدة
وهو فيلم ميرى جيفان ساتهى انا لما افتكرت الفيلم قلت لازم اتفرج علية
تاسورو انى اعت ثلاث سنتين استنا الفيلم مايجيش
وكنت مفكرة ان دة الفيلم الوحيد ليهم مع بعض وبعدين عرفت ان ليهم فيلم كمان وهو ديدار
لغايت لما جبت النت وعرفت كل حاجة عن كاريشما كابور
وكنت مهتمية اكتر بكاريشما كابور اكتر من اكشى
بس كفاية لسة فى كتير بس انا تعبت باى

سمسمة المعجزة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 25 / 02 / 2013, 44 : 01 AM   #94
فلة
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية فلة

فلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond repute
اما حكايتي مع ثنائيات سلمان خان وكارشما في فلمهم المشهور بيبي نمبرون اذا اقول صدفة مابعرف
كيف واضح بس كل الحكاية اني بحب افلام بوليود زي بابا يعني بدات الحكاية من عمري 14&15
كان اشوف افلام في ايام اجازة بعد المدرسة وكل يجيء كل الاربعاء فلم هندية في قناة الامارات
وهذا الاربعاء في بيتنا يكون ووووو مليان بجيران والاهل يشوفون معنا كمان كان الحظ يومها فلم
سلمان وكارشما بيبي نمبرون كان اول مره اشوف اشدو بفلم انه روعة لدرجة تتوقع
الكل انهم متزوجين في الحقيقيه رغم ان كان مابحبهم زي حب ثنائيات شاروخ وكاجول
لكن بعد هذا الفلم اصبحت احبهم

فلة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 26 / 02 / 2013, 14 : 07 AM   #95
سمسمة المعجزة
عضو نشيط |●~

الصورة الرمزية سمسمة المعجزة

سمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond repute
دلوقتى هاحكى حكايتى مع اكشاى كومار
انا اول ما حبيت الافلام الهندى كان نجمى المفضل هيرثك روشان يمكن
اختارتة لانة وسيم ورقصة حلو وانا قبل ما احب الهندى كنت بحب حاجات مختليفة
كنت اختار فى اى حاجة انا بحبها اوسم شخص
وكان كل الى يعرف يقول انتى مختاراه على شان حلو
فااولت المره دى هاختار فنان بموهبتة مش بوسمتة
فكنت عمالة افكر احب مين
وانا كنت بافكر لاايت فيلم هيرا فيرى ادامى وعاجبنى اوى
اولت خلاص هو اكشى كومار نجمى المفضل
واحب اشوفة مع كاريشما بس
وفى ممثلات لاما اشوفو معاهم
اقلب على طول
وفى ممثلات مقبولين معاه
لكن كاريشما احب اشوفها مع كل الممثلين
بس

سمسمة المعجزة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 26 / 02 / 2013, 03 : 08 AM   #96
الشقاويه11
مميز في قسم fm بوليوود

الصورة الرمزية الشقاويه11

الشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond reputeالشقاويه11 has a reputation beyond repute
اكشاي في فترة التسعينات ما كان يعجبني لأنه مركز اكشن بس حبيت دوره في فيلم dil to pagal hai رغم انه دور بسيط
لكن لمى صار متمكن من الكوميدي صراحة رهيب وخصوصا في ثنائيته مع كاترينا كييف
هالممثل اذا شفته على طول اتذكر بنت عمتي ..تحلمت مره انها متزوجة اكشاي هههههههههه
وصرت متابعه لافلامة بقووووه
الشقاويه11 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 / 03 / 2013, 26 : 04 PM   #97
pretty layla
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية pretty layla

pretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond repute
مرحبا اعرف رجعت بعد غياب بس ما شا ء الله الموضوع ماشي تمام هههه وحتى اتكلمتو عن زايد وكاريشما وانه ما اخترتهم اصلا بس المهم انكم شاركوتونا بعد ركود

بقول قصتي مع زايد خان بالاول

اول مره شفته بقناه محليه هنديه بلقاء عابر مع ايشا بالبدايه وطبعا كنت اعرفها في بطوله فيلم يديد اسمه (جورالياهى تمنى ) وبعدها لمحت البطل في الكواليس وناديت على اختي اقولها شكله بطل يديد ولما يه دورها في المقابله كان يهبل واستخفيت عليه مووووت انه واختي وقررت اشتري الفيلم طبعا بعدين شفت اول برمو وجديه واستينيت اشتريت الفيلم علشان زايد وما كنت متحمسه وايد لانه اكشن وبعد ما احب ايشا وشريته مع فيلم خوشي لفاردين وكارينا الكل يمدحه فشريته وشفته اول الفيلم كان عادي وبعد هالفيلم شغلت فيلم زايد ولا يهبل تمثيله والله اكثر من راءىع مستحيل والفيلم مثير وقصه مبهمه اذن الصبح وقت الموفي صليت مع اختي ورجعنا كملنا الفيلم ومن دخل القلب للحين يالس فيه الصراحه بس ماله حظ

pretty layla غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 / 03 / 2013, 37 : 04 PM   #98
pretty layla
نجم ساطع |●~

pretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond reputepretty layla has a reputation beyond repute
اما كاريشما. طبعا اعرفها زين لاني اشوف الافلام من مده طويله

ما اذكر اول مره شفتها اتمثل صراحه لان بذاك الوقت كنت افضل رافينا ونيلام بالتمثيل اكثر منها وبعدين اورميلا بس اقدر اقول اناز ابنا ابنا وجروا من اروع الافلام ،وانه صراحه ما احبها وكنت اضايق لانها لاصقه بسلمان واكشاي واهم افضل نجمين بالتسيعينات عندي ،،، بللصراحه ما تعجبني ولا احسها اتعرف اتمثل وتضايفت لما حصلت على افضل ممثله عن فيلم فيزا في زي اواردس سنه الالفين لان الجاءزه كانت الصراحه تستحقها بريتي عن فيلمها كيا كهنا بجداره مع اني ما انكر انه دورها في فيلم زبيدى وفيزا كان ممتاز

اوك بما اني رجعت وان شاء الله الاقي تجاااوب ابي قصصكم مع النجم شاروخان واللعبه هذي تتكلم عن مشاعركم الحقيقيه سواء بالحب والاعجاب او بالكره وبانتطاركم احبتي

قديم 25 / 03 / 2013, 22 : 09 PM   #99
pretty layla
نجم ساطع |●~

يلاااااااااا يا جمااااااااااااعة

الدور على النجـــــــــــــم ،،،،،،،،، شااااااااروخااااااااااااا اااااان

انتظر تفاعلكم ،،،،،،،،،،،،،ن

قديم 02 / 04 / 2013, 12 : 10 PM   #100
pretty layla
نجم ساطع |●~

غريييييييييييييييييييبة الدور على النجم ،،،، شاروخاااااااااااااااااااا ااااااااااااان ،،، وما في ردود ولا قصص معاه

معقولة خبري نص المنتدى يحبونه

المهم بشجعكم وبقول قصتي مع شاروخان

من خلال قصصي السابقة اكيد الكل عرف مدى حبي لآمير خان وسلمان خان واكشي كومار ،،، وطبعا قصتي مع سهرتنا على القناة المحلية كانت السهرة المفضلة وانتظار بشوق للفيلم الي راح يعرض ،،،، ولكن بالحقيقة كنت اختيارية يعني الممثل الي يعجبني اشوفة والي ما يعجبني خلاااص ،،، فصراحة ،، شاروخان ،،، من الممثلين الي كنت اصك الشاشة لما اخلون فيلم له وما اهتم فيه لانه ما يعجبني لا شكلا ولا تمثيلاااااا بكل أمانة

طبعا استمريت سنين كنت اعرف اسماء الممثلين بس تكرر من زميلااتي بعد فترة طويلة في المدرسة اسم شاروخان شاروخان قلت منو هذا بعد الي ميانيين فيه ،، فعرفت بعدين انه هذا الي ما كنت احبه هو نفسة الممثل المحبوب وطبعا تعليقات وانتوا ما عندكم ذوق ،،، الخ

وطبعا آنه للحين مو من فانز شاروخان ابداُ وما حبيت افلامة المشهورة مع كاجول الي اغلب الجماهير اتحبها وسمتها افلام اسطورية اشوفها افلام سخيفة جدا ،،، حتى شفت تمثيله بفيلم دل سى،،، طبعا مانيشا بالنسبة لي ممثله من النخبة تمثيل واداء قوي والفيلم كان رائع وهم طلعت فيه بروووووووووووته ،،، العلامة البارزة ،،، كان تمثيله لا بأس فيه طبعا ما كان اول فيلم اشوفه له لاني شفت كذا فيلم بعدين وكرهتم مثل كويلا و دار وبازيجار اصلا بازيجار كنت شايفة فيلم اجنبي وهو تقليد طبق الاصل عليه ما عدا النهاية ،،،، وكرهته اكثر من هالافلام وشفت كج كج هوتاهى ودولفالى دلولينا ودلتو باقلها وليقيتهم بايخين بالمرة ،،،، اول فيلم اعجبت فيه بأداء شاروخان كان برديس ،،، قصة حلوة فعلا ،،، وبعدها جوش وموهوبتين وكبي خشي مع اني افضل الجزء الثاني من الفيلم ،،، وبعدها حسيت انه مدعوم من اكبر المنتجين والمخرجين والكتاب وطبعا اكيد اي شخص بكون وراه هالقصص العملاقة والاغاني السنعة راح ينجح فصرت اتابع افلامة لانها نوعا ما من النوعية المحببه والقصة عادة تكون جميلة وخيالية ومتكاملة لان الميزانية متوفرة ،،،،

طبعا بعدها صرت من المتابعين لافلامة خصوصا في هالفترة لانه بطلة افلامة بروته وراني وكانت افلام ممتازة مثل جلتى جلتى وافضل فيلم هندي عندي وهو " كال هو نا هو" و" فير زارا" في افلام ما حبيتها وافلام اخرى كانت رائعة بسبب البطلات ولكن في الأونة الاخيرة ما صرت اتابع اعماله بسبب الممثلات الي ما يعرفون امثلون ولاصقين فيه وانتوا اتعرفونهم ماله داعي اذكرهم وبعد افلامه بصراحة في تراجع بعد " ماي نيم از خان" ما شفت فيلم قوي لشاروخان مع العلم اني ما حبيت فيلمة "اوم شانتي اوم" ولا "ربنى بنداى جوري" وكثير غيرهم

يعني بإختصار في البداية كره وبعدها تقبلته علشان الممثلات الي احبهم معااااااااه والقصص الخرافية وطريقة اخراج افلامة الخ
يعني لولا هالمميزات جان للحين انه ما ااتابع له ،،،، وسلاامتكم

آنه صريحة صراحة وقلت الي كنت فعلا اسويه مع النجوم في انتظار قصصكم انتوا معااااااااااااااااااااااا ااه