بيت حبايب شاروخان [36] - ShahRukhKhan - الصفحة 104 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

أرشيـف حبـَــآيب آلنجــوم (بيـوت الفنآنين القديمة والمُغلقة)

موضوع مغلق

قديم 20 / 08 / 2011, 03 : 07 AM   #1031
roro@
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية roro@

roro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond reputeroro@ has a reputation beyond repute

روووووووعه وابدااااع

تسلم ايدج

roro@ غير متواجد حالياً  
قديم 20 / 08 / 2011, 08 : 07 AM   #1032
شاروخية بجنون
عضو نشيط |●~

الصورة الرمزية شاروخية بجنون

شاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond repute
اخص عليكم ياروح انتي وشاروخية انا كنت بختبر حبكم لشاروخان وللشخصيات اللي عملها تقومو تتنازلو عنه من اول تهديد
ياويح قلبي ماللذي اراه يالها من خيانة عظمى ربنا يصبر قلبي عليكم

اقول مين كمان ودها تتنازل ابغى اجمعهم كلهم عندي
ترا امان وراج بتاع شلتي شلتي بتوعي ياويل اللي يقرب منهم
قديم 20 / 08 / 2011, 10 : 07 AM   #1033
Ƒαтоо Κнαй
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية Ƒαтоо Κнαй

Ƒαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond repute
ترا امان وراج بتاع شلتي شلتي بتوعي ياويل اللي يقرب منهم

اقووووووووول راااج ليييييي يلا قلبي وجهك

كوج كوج هوتاهي
تعبت وانا اكتبه بالانجليزي ههههه

التعديل الأخير تم بواسطة Ƒαтоо Κнαй ; 20 / 08 / 2011 الساعة 13 : 07 AM
Ƒαтоо Κнαй غير متواجد حالياً  
قديم 20 / 08 / 2011, 11 : 07 AM   #1034
AnhAar
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية AnhAar

AnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond reputeAnhAar has a reputation beyond repute

اهـ بس ارووووح فيــها الصورهـ دمآآآر شامل
اشتقت اشووف الفلم
شااروخ يجنن هو كاجــول يااخذون العقل

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فديت شااروخــي موتني ظحــككـ خخخخخخخخ
مشكوورهـ فوفو على الصور الجوناانيــهـ
AnhAar غير متواجد حالياً  
قديم 20 / 08 / 2011, 12 : 07 AM   #1035
شاروخية بجنون
عضو نشيط |●~

شاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond reputeشاروخية بجنون has a reputation beyond repute
اقول فوفو وذ يور سلف حبيبتي يعني مع نفسك انا قلت لروح راج بتاع شلتي فاضي قالتلي ايوا يالله طسي هههههههههههههه
قديم 20 / 08 / 2011, 13 : 07 AM   #1036
روح شاروخاان
مراسل جريدة بوليوود

الصورة الرمزية روح شاروخاان

روح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond repute

يا ربي على النظره الرحمه يا ناس ههههههههههههه
فوفو لا والله مش متخانقين ولا حاجه بس دودى اللى هى شاروخيه بجنون انا سمتها دودى المهم
جاتلى فى رسايل الزوار وهددتنى عشان عرفت انى انا وكام شاروخيه كده واخدين اكتر من عريس
قالتلى هروح اقوم البيت عليكم ونعمل مظاهره يعنى انتوا تخدوا الرجاله كلها واحنا نعنس
وقاتلى كمان حاجه كانت هتعملها ماكنتش هقدر استحملها ابدا
كانت عايزه تجيبب صور المفزلنه لغايه ما تنازل عنهم فـ التنازل فى الحاله ده ارحم هههههههههههه
انا فضلنت محتفظه بـ اول بختى فى البيت شانكورتى
ههههههههههههههههههه
سبتلكم امان بس ياريت يلاقى حد يحبه قدى اهئ اهئ اهئ ههههههههههههه
شوشو ديف مين اللى حجزتيه وتتنازلى عن الباقى اساسا اسا فى الاصل ديف ده كان عريس عضوه قديمه شويه اسمها امواج
وكانت واخده خمسه فى وش العدو ههههههههههه كانت واخده ديف وديفداس وفير وكبير وراج ديلو دولهن ده
المهم البنت مش بقت بتتدخل ميرى بقى هى انجومتى استغلوا الموقف هههههههههه
ميرى اخدت ليها ديف وتقريبا راج على خطيبها الاصلى راهول كوتش كوتش
وانجومتى اخدت فير وكبير على خطيبها الاصلى ارجون بارديس
وسوسو الوحيده الى كانت متواضعه واخده دون وبس
وعشوقه حجزه ج
اخديه انتى منين بقى لما تدخل ميرى تعلن خطبتك ان شاء الله بعد رمضان بس يا بنات انا ههحل كل مشاكل العوانس هنا
ههههههههههههه
متخافوش العرسان كتر والحمد لله مش هخلى فى حد معنس ههههههههههههههه

أحبك حتى الموت يا أعظم ملك
روح شاروخاان غير متواجد حالياً  
قديم 20 / 08 / 2011, 14 : 07 AM   #1037
Ƒαтоо Κнαй
روح المنتدى |●~

Ƒαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond reputeƑαтоо Κнαй has a reputation beyond repute
اقول فوفو وذ يور سلف حبيبتي يعني مع نفسك انا قلت لروح راج بتاع شلتي فاضي قالتلي ايوا يالله طسي هههههههههههههه

اقوول رووحي بسسس لا ادفنك هنااااا

وش هالعناااد في انجااامووو هههههه
خطيييييرة القصصصة خخخ
اما اموااج مارحمت احد كل الشخصيات الشاروخية خذتهم ههههههه
ماابي احد بسس ابي راااج ههههه الي حق شلتي شلتي

التعديل الأخير تم بواسطة Ƒαтоо Κнαй ; 20 / 08 / 2011 الساعة 18 : 07 AM
قديم 20 / 08 / 2011, 18 : 07 AM   #1038
شاروخية بجنون
عضو نشيط |●~

روح شوفي فوفو بتشتمني وتدعي عليا وتهددني وحتاخذ مني راج النجدة ياقدعان وين المروة ووين النخوة
قديم 20 / 08 / 2011, 18 : 07 AM   #1039
روح شاروخاان
مراسل جريدة بوليوود

الصورة الرمزية روح شاروخاان

روح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond repute
لالالالا يا دودى انا ممكن اخليكى تعنسى هنا هههههههههههه
انا قوتلك نخلى ميرى تحجزلك راج جبت سيره امان احنا قولنا نتنازل عشان مش يبقى فى عوانس فى البيت
تخديه انتى لا طبعا طلبك مرفوض مرفوض كل شاروخيه فى البيت ليها عريس واحد بس
فهمين مافيش حد هياخد اكتر من كده ايه مش هنعرف نمشى المكتب عشان صحبته مش موجوده ولا ايه
دى لو دخلت ميرى دلوقتى ممكن تقولكم مافيش جواز خالص باللى بتعملوه ده
ههههههههههههههههه
براحه كده عشان مش نظلم حد كل هيتجوز متخافوش

جنان التوقيع يا مجنونه دماااااااااااااااااااار تسلم ايدكى يا جميل

أحبك حتى الموت يا أعظم ملك
روح شاروخاان غير متواجد حالياً  
قديم 20 / 08 / 2011, 19 : 07 AM   #1040
Ƒαтоо Κнαй
روح المنتدى |●~

روح شوفي فوفو بتشتمني وتدعي عليا وتهددني وحتاخذ مني راج النجدة ياقدعان وين المروة ووين النخوة

بعد بعد . اقول ضفي وجهك رااج لي انا ولا ابي اشوفك مقربة يمه
خليت لك امان احمدي ربك
والا كان طحت فيك ضرب

++

رووووووووووح نهيييييييييييييي انا ابي رااااااجوووو
موضوع مغلق