نتيجة أستطلاع(استفتاء) أسوء فيلم لعام 2009 - الصفحة 5 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

❣ تقارير الافلام وَ تغطيتها ( كل مآ يخص أفلآم بوليوود .. تقآريرهآ ، تغطية جديدهآ الذي لم يصدر بعد ، تبآدل الآرآء حولهآ )

قديم 10 / 11 / 2009, 57 : 03 PM   #41
بموت في شاروخان
بدآية تألق |●~

الصورة الرمزية بموت في شاروخان

بموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond reputeبموت في شاروخان has a reputation beyond repute
مشكورة كتييييييييييييييييييييييي ييير حبيبتى طابا على الاستطلاع
انا مش شوفت ولا واحد منهم بس انا عارفه ان فيلم كومباكت اشق حلووووووووووووووووووووووو وووو كتير وحقق نجاحات فظيعة وانا ناوية انى اشوفه تسلمى يا عسل على المجهود

" شعورى وكل احساسي خدونى انا ليك بقيت اقربلي من نفسي وبموت انا فيك
حبيبي الدنيا ضحكتلى بضي عنيك دانا عمرى اللى كان قبلك ماعشتش فية "
بموت في شاروخان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 / 11 / 2009, 05 : 12 AM   #42
عزاك في قلبي
ضيف جديد |●~

عزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond reputeعزاك في قلبي has a reputation beyond repute
شفت فلم كارينا واكشاي
سخيييييييف بشكل
من اسوء الافلام اللي شفتها
عزاك في قلبي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس