انا ضد فكرة الفلم THODA PYAAR THODA MAGIC - الصفحة 3 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

تقارير الافلام (تغطيآت للآفلآم من بدأية آلسينمآ آلهنديه حتى 2010)

موضوع مغلق

قديم 27 / 11 / 2010, 02 : 10 PM   #21
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

الصورة الرمزية ميمو المصريه

ميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond repute
انتهى نقاشى لحد هنا
وعموما انا مسلمه طبعا وراى قلته وواضح بالنسبه لى
واذا مكنش واضح بالنسبه لحد تانى بعتذر انى مقدرتش اوضح له رايى
سلام

ميمو المصريه غير متواجد حالياً  
قديم 28 / 11 / 2010, 45 : 01 AM   #22
KARINA KHAN
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية KARINA KHAN

KARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond reputeKARINA KHAN has a reputation beyond repute
عندك حق كتيييييييير و شكرا لانك طرحت هالموضوع

انه يعني يلحق انهم يجسدو الله في صورة انسان هاي الي مو معقولة

يعني ما يقدر يتصورها العقل .......

فعلا افلام زي هذه ما لازم اصلا تنبث في قنواتنا العربية المسلمة

يعني لازم تكون رقابة على الافلام الي تنبث

م عليش بنقبل افلام الحب و الغراميات بس افلام بتمس

العقيدة لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالا

KARINA KHAN غير متواجد حالياً  
قديم 28 / 11 / 2010, 26 : 11 AM   #23
ღأسرارღ
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]
مدوّن + مؤلِّف مٌبدع

الصورة الرمزية ღأسرارღ

ღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond reputeღأسرارღ has a reputation beyond repute
فعلا فيلم قمة بالسخافة واكيد لو الاطفال شافوه رح يلخبط عقولن
حسبي الله عليهم
لأ والبطل مين:الزفت سيف المسلم
ع فكرة زي ما حكت ميمو وانا كمان احتقرت شاهد بفيلمه لانو هادا تشويه للذات الالهية والملائكة ،اصنام ماشي بس توصل لله هيك كتير
قديم 29 / 11 / 2010, 39 : 06 PM   #24
زهرة_الربيع
ضيف جديد |●~

زهرة_الربيع is on a distinguished road
KARINA KHAN ومدمنة شاهيد شكرا لكم وزي ماوضحت KARINA KHAN انا اللي قصدي نقاطع مو نهاجم

وميمو انا اسفة ازا كانت طريقتي بالتعبير سبتت خلاف بيننا وكل واحد لو وجهة نضري وانا عارفة انك مسلمة وزينا ماتسكتي عن الغلط اكيد :mwalat41:

ولكي الحرية بكل كلمة تقوليها وانا فاهمة مقصدك وكلامك

وانا اتشرفت بيكي وارجع واكرر اسفي لو كلمة مني زعلتك انا زيي زيك بوضح مقصدي مو اكتر

ولا تاخدي بخاطرك مننا اوكي ياعسل

التعديل الأخير تم بواسطة زهرة_الربيع ; 29 / 11 / 2010 الساعة 45 : 06 PM
زهرة_الربيع غير متواجد حالياً  
قديم 29 / 11 / 2010, 18 : 09 PM   #25
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

الصورة الرمزية ميمو المصريه

ميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهرة_الربيع مشاهدة المشاركة
KARINA KHAN ومدمنة شاهيد شكرا لكم وزي ماوضحت KARINA KHAN انا اللي قصدي نقاطع مو نهاجم

وميمو انا اسفة ازا كانت طريقتي بالتعبير سبتت خلاف بيننا وكل واحد لو وجهة نضري وانا عارفة انك مسلمة وزينا ماتسكتي عن الغلط اكيد :mwalat41:

ولكي الحرية بكل كلمة تقوليها وانا فاهمة مقصدك وكلامك

وانا اتشرفت بيكي وارجع واكرر اسفي لو كلمة مني زعلتك انا زيي زيك بوضح مقصدي مو اكتر

ولا تاخدي بخاطرك مننا اوكي ياعسل

ما فى زعل يا عسل
انا بس خرجت من انقاش عشان محدش يفتكر مقصدى غلط

ميمو المصريه غير متواجد حالياً  
قديم 30 / 11 / 2010, 44 : 03 AM   #26
زهوور

ذبَلتْ آوْرَاق اشْتِيَاقِيْ..|

الصورة الرمزية زهوور

زهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond reputeزهوور has a reputation beyond repute
انا شفت الفيلم بصراحه الغلط من القناة نفسها

قناة خليجيه تبث مثل هذي الافلام..

والفيلم بقمة السخااااافه حتى ماله هدف..

تسلمين غلاي على موضوع النقاش..

يعطيك العافيه..
زهوور غير متواجد حالياً  
قديم 30 / 11 / 2010, 39 : 06 AM   #27
عاشق كرونه
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية عاشق كرونه

عاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond reputeعاشق كرونه has a reputation beyond repute
الف شكر على الموضوع الرائع
انا بصراحه ما تعجبني الافلام الي فيها استخفاف في الدين علشان كذا ما اتابعها من اول و اريح نفسي