شخصية الاسبوع *" مُــــســ B E B θ ▓〖♥〗 "* - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

❣ آخــوَهـ وَ آصدقآء ( هنآ نُرحب ۈ نَتعآرف ۈ نَسڪب من آرۈآحنآ )

قديم 04 / 07 / 2012, 34 : 07 PM   #1
Rozaleena
عضو عآلم بوليُـود الممَيـز

Rozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond repute
شخصية الاسبوع *" مُــــســ B E B θ ▓〖♥〗 "*

[table1="width:100%;background-image:url('http://www.b44u.com/files/108917.png');"][cell="filter:;"][align=center]

بسم الله الرحمن الرحيم

الصمت لغه .. تحترفهاا بابدااع

تقوول ماا لاا يقوله الاخروون

ويسمعهاا .. من لاا ينصت اليهم

مُــــســ B E B θ ▓〖♥〗

للي حااب يتعرف عليهاا اكثر

صَصَمِتِي تَعَ‘ـبْ دِنيـَآ ، ع‘ــجزْ فِيـهَآ ـآلگـٍلآمْ ! { MY.BLOG }

من موااضيعهااا

مأ أبيهم يقربونك قول لهم }مجنونتي{ علي تغأأر PRIYANKA CHOPRA

مميزز : ~ْ A Trip of the Friendship and Love / Cocktail

عش كل يوم وكأنه الاخير - anjaana anjaani ~مميز ~

اللي ‘ مثلي .. بس ! ‌ ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌ يحتاج ‌ | ‌ ‌‌‌‌‌‌ا ل س ك وُ وُ و تّ

نبدأ مع الاسئله الداائمه

1- برأيك شوو سبب عزووف الكثيرين عن الرد على الموااضيع ؟

2- شوو قسمك المفضل في المنتدى ؟

3- تبدأي يوومك البوليودي بتصفح قسمك المفضل او الموااضيع المنصووح بهاا ؟

4- هل سبق دخلتي ورديتي على موضووع مو من اهتماامااتك

واذاا الاجاابه نعم .. شوو سبب ردك ؟

5- المشرف المفضل عندك ( من غير ذكر اسبااب ) اسم وااحد بس

6- اجمل ماافي المنتدى ؟

7- اسوأ ماافي المنتدى ؟

8- شي اللي شدك لمتاابعة المنتدى ؟

9- بصرااحه ..ماار أيك بالتغييراات في ستاايل المنتدى وقواانينه ؟

10- ما المدوناات اللي تتابعينهااا ؟

بريييك .. ولي رجعه معااكي باذن الله ^^

[/align][/cell][/table1]
Rozaleena غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05 / 07 / 2012, 49 : 12 AM   #2
░ н ε в α ▓
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

الصورة الرمزية ░ н ε в α ▓

░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute
[table1="width:100%;background-image:url('http://www.b44u.com/files/108917.png');"][cell="filter:;"][align=center]

لللبي بس الكلام الحححلو يا قلبي ... تسسلمي واللهـ يا عممري

والخلفيه خققه والله عجبتني اوووي والوانها هاديه احلى حاجه فيها طريقة اسمي >>> برآآآ

بشكر روز حبيبة قلبي على الاستضافه الحلوه مثلها ... وان شاء الله اكون خفيفه عليكم

ناو مع الاسئله

1- برأيك شوو سبب عزووف الكثيرين عن الرد على الموااضيع ؟

ساعات يكون العيب من الموضوع نفسه انه ومش متكامل او مش منظم...الخ الخ ... وساعات يكون من
العضو نفسه انه مكسل يرد او فكرة الموضوع مش عجباه ....

2- شوو قسمك المفضل في المنتدى ؟

معلومات عن النجوم..رآي بالفيلم,ابداع ريشه

3- تبدأي يوومك البوليودي بتصفح قسمك المفضل او الموااضيع المنصووح بهاا ؟

المواضيع المنصوح فيها لاني مش كلها ارد عليها في البدايه كنت ارد على كله لكن حاليا المواضيع الي تشدني فقط

بعدها الف في المنتدى كله وادخل اغلب الاقسام واريح بعدها في الالعاب ههههه

4- هل سبق دخلتي ورديتي على موضووع مو من اهتماامااتك

واذاا الاجاابه نعم .. شوو سبب ردك ؟

اه اعتقد كذا مره .. في اعضاء بيرسله لي يقوليلي شرفيني وكذا فا ارد عليه ..
وساعات تكون في مناقشات احب ادخل فيها

5- المشرف المفضل عندك ( من غير ذكر اسبااب ) اسم وااحد بس

اممم واللهـ كلهم كويسين بس مشرف:اعصار كاترينا
ومشرفه:رنـــا

6- اجمل ماافي المنتدى ؟

انا بشوف ان منتدانا متميز عن غيره بتلاقي ككثير منتديات لبوليود بس كلها متشابهه
ميزة منتدانا انو مجمع افكار جديده ومتنوعه

7- اسوأ ماافي المنتدى ؟

اسوأ ما في المنتدى بحس ساعات ان القوانين زياده , والعضو مش واخد مكانه في المنتدى , وساعات مش بيكون في عدل في
تصويت المسابقات

8- شي اللي شدك لمتاابعة المنتدى ؟

انا مش مسجله غير في المنتدى ده بس على فكره وسجلت قبل كده كذا مره بس كنت بنسى الباس هههههه
الي شدني اكتر حاجه انو متنوع جايب كل حاجه حتى هتلاقي في موضوع للكوري والاجنبي

9- بصرااحه ..ماار أيك بالتغييراات في ستاايل المنتدى وقواانينه ؟

التغييرات بصراحه ممتازه بس القوانين اعتقد انها زياده شويه او مشدده ...

10- ما المدوناات اللي تتابعينهااا ؟

كتير اووي بس الي متبعاهم بأنتظام

مدونة رنأ , عاشقة انيل,انوار,دحوم,اعصار,ياسو, ايلنت,ديبيكا,فتوش , غلا24 , القدس , تابو والخ الخ

ليا باكـ يا حححلوين

[/align][/cell][/table1]
قديم 05 / 07 / 2012, 55 : 12 AM   #3
░ н ε в α ▓
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute░ н ε в α ▓ has a reputation beyond repute

بآكــــ

عن نفسي:

هتكلم عن نفسي شويه ... انا اسمي هبه الله .. عندي 13 سنه و 10 شهور >> بتفرق معايا صدقوني
اتولدت في السعوديه وكنت عايشه في السعوديه لغاية ما كان عندي 12 سنه وبعدها كنت لازم اسافر مصر
عشان اكمل دراستي هناك بس بنزل هناك ما بين الحين والاخر >> متعوب عليها ... عشان بابا لسه عايش هناك
مش بحب اعد في البيت خالص بحب انزل ان شاء الله امشي في الشارع وارجع بحب ارجع البيت للنوم بس ... بحب استمتع بوقتي
بعشق حاجه اسمها مطر وورد ممكن بروح عن بتاع الورد اشتري ورده واحده وبس هههههه مش بحب الصيف خخالص وبموت في
الشتاء .. حتى اللبس الشتوي دايما بيبقى احلى >> ايه علاقة ده محدش يسالني ... بحب اكل الايس كريم >> في الشتاء بس
ببدا يومي في الاجازه ساعات بسهر لغاية الساعه 8 الصبح واصحى الساعه 4 وساعات اسهر اكتر يعني اكتر حاجه 11 هههههه
انا مش محبين النوم لاني بحب اسهر واعد اكتر ما انام بس بنام غصبا عني عشان بكون سهرانه ... مجنونهـ شويه هو مش شويه كتير
هههههههه بكرهـ الناس الي لما اناقشهم في حاجه يقوليلي انتي لسه صغيره مش هتفهمتي الي بقولوا .. بيحسسوني اني عندي 3 سنين
ليه يعني مش هفهمك انا ممكن اكون بفكر احسن منكـ عموما ... نجمي المفضل شارو وبعدها يأتوا الاخرون >> تعبت اعقبال ما جبتها
اما نجمتي المفضله بقى مش هتلاقوا لاني بحبهم كلهم مش بكره حد يعني بريتي بعشقها راني بموت فيها برينكا حبيبتي كاجول بعشقها
ايشواريا بموت فيها كده يعني ...

هواياتي:

اممم انا معنديش هوايات معينه بس .. هقول الي بحب اعمله يعني .. بحب الرقص والتليفزون والنت والفوتوشوب حبيبي هههه
بحب اتعرف ع الناس جديده اجتماعيه يعني .. بحب الفولي والبولينغ والدارتس ههه ... ساعات بحب اعد لوححدي لو مضايقه
بدخل غرفتي وافتح اغاني واعد شويه وبعدها اروح اعد مع اخواتي واهلي .. بحب اروح الاماكن المفتوحه يعني كافيه بيكون مفتوح
للسما او باخره على النيل كد هيعني >> نسيت اقولكم اني بعشق البحر بشكل مش طبيعي .. نجي للسينما , مش بحب هوليود اوي يعني
مش متابعه ليها يعني ممكن يكون في نجم كبير جدا واسال اخواتي من ده طبعا بيبقوا عايزين يضربوني ما علينا .. الي متابعاه من
هوليود فامبير دايريز عشان اين حبيبي ... وفي عشق تاني عندي غير بوليود الكوري بردو متابعه لي .. مع اني مش اتفرجت غير ع 4
مسلسلات بس بحاول اتابع على قد ما اقدر و ممثلي المفضل هيون بين .. المشكله بقى في المسلسلات الكوري اسمائهم صعبه جدااا
مش بلحق اقرأ اي اسماء ومش بعرف انطقها بس هتعود ان شاء الله ههههه ...

المنتدى:

انا دخلت المنتدى عن طريق اختي كانت مسجله في المنتدى وكانت بتدخل كل يوم بس انا دخلت وهي خرجت هههههههه مش بقت
بتدخل خالص بس انا متابعه هههه .. اعدت فتره فيه وبعدها سافرت مصر فا توقفت عنه لفتره ورجعتلوا تاني بس حسيت ان الاعضاء
اتغيروا يعني كل اصحابي اختفوا ولغاية دلوقتي مش بقوا بيدخلوا بس ناو اتعرفت على الناس جديده الحمداللهـ .. بالمناسبه انا مش لقبي
بيبو بسبب اني بحب كارينا بس عشان هبه فا اختي بقت بتقولي بيبو .. لما جيت سجلت في المنتدى الكل افتكر اني بعشق كارينا
عشان كده سميت نفسي مس بيبو ... انا فعلا بعشق كارينا بس ده السبب يعني ...انا عامله فريق انا وميري دوست منوش بنعمل تقارير
في اولد اذ جولد مع بعض دايما والحمداللهـ الاعضاء حبونا مع بعض في اول موضوع لينا عشان كده اتفقنا اننا ننزل تقارير دايما مع
بعض ومش بنزل مع حد غيرها ... نزلنا كذا تقرير ونجحوا الحمدالله وعجبوا الاعضاء جدااا ... ان شاء الله هنزل قريب تقرير عن فانا
بس عشان اليومين دول انا مشغوله شويه بـــ مسابقة الازياء ... مشتركه مع ميري دوست زوزو وان شاء الله يعجبكم ...

[/align][/cell][/table1]
قديم 05 / 07 / 2012, 07 : 09 AM   #4
░ н ε в α ▓
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

اشياء احبها :

رجعتلكم تاني اهو شكلكم زهقتوا ههههه .. انا بحب القرايه بس مش الكتب الممله يعني بحب اقرأ قصص وروايات

كدهـ يعني ... نور رجب حطت في مدونتها اسم كتاب اسمه الاقنعه السابعه .. عجبني الاسم اوي فا حملته >> مكسله تشتريه

قريت اكثر من نصه تقريبا وهكمله ان شاء الله .. وقريت كذا كتاب تاني بس مش بحب اقرأ ع طول عشان مش ازهق

عشان انا بطبيعتي بزهق بسرعه .. بحب الفوتو .. الفوتو ده ليا معاه حكايات وروايات خخخخخ ... اصلا انا الي معلمني الفوتو

اخويا .. وكنت بعمل تصايمم في الاول تقرف بصراحه لما بشوفها ناو بقول لنفسي ازاي كنت بعمل الحاجات دي ههههه

اخويا معلمني الحاجات الاساسيه وبعدها انا كملت المسيره > ع اساس انها حرب يعني ههههه .. بس عشان الواحد يقول الحق

انا اتعملت من المنتدى كككتير اوي في الفوتو واتطورت فيه كتير عن قبل ولسه انا مش محترفه يعني ... بحب اكتب اوي

يعني في الاول كنت بكتب خواطر بس عشان لغتي العربيه الفصحه الاحترافيه توقفت عن الكتابه شويه هههههههه .. بس على فكره

انا بكتب حاجات طويله وبعدها ببعتها لاختي تصحح الحاجات الي فيها ههههههههه وساعات بحط حاجات في مدونتي

بس مش بكتب بقلمي عشان مفضحش نفسي ههههههههههه .. بصراحه مش بحب الاكل اد مع بحب الشوكلاته ههههه

مش اتغدى بيها انا ساعات عشايه بيكون شوكلاته ههههه بس بحب الغامقه اكتر يعني ههههههه ... المشروبات بقى

بعععشق القهوه والشاي وخصوصا القهوه ... بحب العصاير بس حاجات معينه مش كلها .. ساعات بشرب بيبسي بس مش مدمنه

اكتر حاجه في الاكل بحبها في الاكل المعكرونه .. ممكن اكلها كل يوم ولا هتفرق معايا بحبها بكل انواعها

[/align][/cell][/table1]
قديم 05 / 07 / 2012, 19 : 07 PM   #5
Rozaleena
عضو عآلم بوليُـود الممَيـز

Rozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond reputeRozaleena has a reputation beyond repute

ووه ماا شااء الله ماا بقى لي شي اسأل عنه هههههههههههههههههههههههه

فدييتك قلبووو ^^

اسألتي اليوووم

1- بتحبي الافلاام الهندي او الاجنبي اكثر ؟

2- فلم هندي بتنصحينااا نشووفه ؟

3- اجمل مشهد شفتيه واثر فيكي حيييل ومن اي فلم ؟

4- امتى بتقوولي انو هااذاا هو يوومي المفضل ؟

5- بتفضلي التوااقيع العااديه او الفلااشيه اكثر ؟

6- هل انتي روماانسيه ؟

7- شوو راايك بالافلاام الهنديه الحديثه ؟

8- تحبين راانبير << وش معنى راانبير ههههههههههه

لي عووده باذن الله ^^

[/align][/cell][/table1]
Rozaleena غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05 / 07 / 2012, 35 : 10 PM   #6
فلة
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية فلة

فلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond reputeفلة has a reputation beyond repute
1194134

يسلمووووووووووووووووووووو ووووووووووووووا حببتي على هذه المقابلة
مع اختنا بوبي فعلنا احينا يكون العضو كسلان مثلي ماشاء الله عليكى اختى الاسلئة حلووووووووو
وكمان اسلوبها اختنا في الرد حلوووووووووووومميز
يعطيكى العافية على جهودكى

فلة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05 / 07 / 2012, 17 : 11 PM   #7
░ н ε в α ▓
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

ههههههههههههه اججوبتي

1- بتحبي الافلاام الهندي او الاجنبي اكثر ؟

الهندي طبعا...

2- فلم هندي بتنصحينااا نشووفه ؟

زينداجي نا ملينجي دوبارا

3- اجمل مشهد شفتيه واثر فيكي حيييل ومن اي فلم ؟

واللهـ كككتيرر وخصوصا افلام شارو ... بس الي فاكراه المشهد من فير زارا
لما اتقابلوا في الاخر

4- امتى بتقوولي انو هااذاا هو يوومي المفضل ؟

لما اخرج من اول النهار ونروح اماكن ككتير مع عائلتي وقرايبي

5- بتفضلي التوااقيع العااديه او الفلااشيه اكثر ؟
الفلاشيه اكتر عشان بحب اسمع الاغاني خخخخخ

6- هل انتي روماانسيه ؟
اه جداااااا والكل بيقولي كده

7- شوو راايك بالافلاام الهنديه الحديثه ؟

حللوه جدا طبعا وهي الي خلت بوليود تتطور لان افلام زمان كانت فيها شويه اكشن زياده وكذا لكن ناو اتطورت

8- تحبين راانبير << وش معنى راانبير ههههههههههه

يب اكككيد اعشقه .. اعتقد معناه شجاع او محارب خخخ

ليا باكككـــ...

[/align][/cell][/table1]
قديم 06 / 07 / 2012, 28 : 01 AM   #8
Radha Krishna
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية Radha Krishna

Radha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond reputeRadha Krishna has a reputation beyond repute
بسم الله عليها مشالله ..

الصرااحهه حسيتها قريبه منن شخخصيتي

في اشياء تشبهني فيهـآآ ,,

بس الاسئلةة نــآآيسس

واجوبتها مشالله صريحةة ..

وربي حبيتها كأنها انا تشبهني في حاجات ..
قديم 06 / 07 / 2012, 47 : 01 AM   #9
γãsσ̃̾ö Ƨѓќ
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية γãsσ̃̾ö Ƨѓќ

γãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond reputeγãsσ̃̾ö Ƨѓќ has a reputation beyond repute
تسلمى يا رزو على المقابلة الحلوة
مع انتختى فى المنتدى بيبو خخخخخخخخ
وضرتى فى بيت شارو
كل اجوبتها حلوة وتجنن والله
والاسئلة نايس وحلوة

γãsσ̃̾ö Ƨѓќ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 / 07 / 2012, 34 : 05 AM   #10
░ н ε в α ▓
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

باكـــ يا حلووين

كلمات اعجبتني :

ٳذإڪړھت آڷدنيـآ بڛڛڛبب ڜخـﺹ ۋآحد..
ﭬـآنت ڪآڷذي آحـړﻕ بيتـﮧ من آجڷ حششره !!

من مدونتة : شونا

It is not difficult to sacrifice for a friend ..

But it is hard to find a friend
who deserves sacrifice !

من مدونة : نور رجب

الذين يقولون كلاماً سيئاً في لحظة الغضب يفعلون عكسه في لحظة الرضى تأكد تماماًانهم اناس يملكون قلوباً طيبه جدا !

من مدونة : ادريانوا

بعض الآشخآآص
.
.
نفوس رآقيةة يجعلونك تكتفي , ,
» بهم عن مئآآأاإت البشرر

من مدونة : moona

ثق بـــأن :
كُل شيء تفقدھٓ هْ
تكَـسب شيئاً آخر مكَآنه
ليس شيئاً آخر فقط !!
بل أجمل بكَثير ممآ فقدته ھٓ

من مدونتة : روعتي بكلمتي

.. أينتـهي ..
.. "الحب" عنـد ما نبـدأ بالضـحك من الأشيـاء ..
.. التي بكينـا بسببهـا يومـاً

من توقيع: شتات ححلم

هنآك آمآكن
تمر بهآ فَ تشم رآئحة مآضيك
وكآنهآ تُعيد آلزمن آليك :
بِ طقوسه , سآعآته , ذكريآته ،
مع آنآس قآسموكَ يومآ كل شيء ؛ حتىْ آنفآسك

من توقيع : ديبيكا خان

وايضا مدونتة اعصار كاترينا كلها كلام حلو ما عرفت اقتبس شيء معين لانها دايم تععجبني كلماتها

وبسسس

روز بترجعلكم وانا بريح شوي هههههه >> ع اساس كنتي بتجاهدي

[/align][/cell][/table1]