منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - Phir Teri Kahani Yaad Aayee: : :.¸: مآ أجمل الذكريآت حين تعود: :.¸¸.ღ
قديم 16 / 11 / 2010, 24 : 05 AM   #12
حره
ضيف جديد |●~

الصورة الرمزية حره

حره is on a distinguished road
ده اول فيلم هندي اشوفه.....ده اللي عرفني يعني ايه بوليود....اتاري في عالم كون وكيان انا مدراش بيه ونايمه ف العسل ف الجاهليه...
طبعا بعد كده اخدت دكتوراه ف بوليود لدرجة اني اتعلمت تلات ارباع اللهجااات الهنديه (مش لهجه واحده بس) فقط من الافلام...ودرست جزء كبير من ثقافة الهند برضو من بوليود...

لكن مقدرش انسى الفيلم ده...الفيلم ده حاله خاصه جوايا مهما اتكلمت عنها مش هوصفها.... ومش هقول بقى عبقرية الفيلم و المعاني جواه ووووو كلللللللللللللللللللللللل ده كلام فاضي ميقلش ايه اللي جوايا ايه اللي مالي قلبي وروحي منه.....اااااااه

على فكره تقريرك رااااائع ومرسي عالاغاني لفته رائعه منك انك تحطيها(بس الصوت ليه مش شغال؟)...
بس انا كان نفسي تحطي الفيلم نفسه....عشان انا مش لاقياه عالنت نسخه كويسه..

ياريت لو ليه لينك هنا ف المنتدى,,,,باي ياقمره.....حره
نفسي اعيش ف الهند,حيث الحب الطيبه الحميميه الرقي وعشق كل مايسمو بالروح وعشقهاهي اولا,الابداع الاحساس العميق الحكمه التامل والتعمق,حيث اول مره ارى معنى الانسانيه الحقيقي بيتجسدامامي ف الوجودده ف الروح الطاهره اللي هي حته مني>الهند,بحس بدفء شدييييدلمابسرح فيهابحس اني مش بردانه ابدامش وحيده,حتى الحزن اللي عمره مافارقني ساعتهامعرفوش,ربنا عارف اني بعشق كل اللي يخصهاوجودهاروحهاجوهاثقافت هاطهرهاالعشق والنوراللي بيتطبع بهم من يكون بها,واتمنى يحقق حلمي واعيش ف حضن الروح الطاهره(الهند)حره

التعديل الأخير تم بواسطة حره ; 16 / 11 / 2010 الساعة 07 : 06 AM
حره غير متواجد حالياً