منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - انا ضد فكرة الفلم THODA PYAAR THODA MAGIC
قديم 27 / 11 / 2010, 40 : 09 PM   #19
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

الصورة الرمزية ميمو المصريه

ميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهرة_الربيع مشاهدة المشاركة
ميمو المصرية شكرا لردك على موضوي وانا احترم رايك

ميمو انتي مسلمة اكيد صح ولا لا..!!

انا ماقلت نروح نحاسب مخرجين الافلام اللي زي دي ولا نضاربهم .. انا قلت نقاطع الافلام اللي بتسيئ للاسلام ((انا مالي بغيري انا ليا بنفسي)) الله خلقلنا عقل نفكر فيه مو عشان اقول شوفو غيري ماسوا حاجة يعني انا مااسوي حاجة !!

وازا كان على الشعراء والعرب اللي بتقولي عليهم انا عن نفسي سمعت باسمهم صح بس ماقريت كل حرف من اللي بيكتبو واكيد زيي كتير ودا دليل انو سنما بوليود اشهر واعرف منهم والدليل نسبة المتفرجين والمعجبين بدي الافلام اكثر من معجبين نزار او غيرو ..

ولمن بنقاطعهم اكيد راينا بيوصلهم ويعرفو اننا مسلمين ومانرضى احد يستهزئ بينا وبلاش نقتدي بناس ((اسلامهم عالماشي)) حتى لو كانو عرب

ماقريتي (( فأن اعتدو عليكم فأعتدو عليهم بمثل ماعتدو عليكم)) يعني سار لازم احنا ((المسلمين)) نمثل زيهم ونمثل كيف الالهة اللي بيدعو انها بتستجيب دعواتهم لابتهش ولا بتنش وكلنا عارفين دا الشي ..

وارجع اقول كل واحد لو بنفسو وبقناعتو الشخصية .. ومو كل ماشفت غلط اسكت عليه واقول الله بيحاسبهم ((اجل ليش احنا مسلمين؟!!)) وخاصة لمن يتعدو على الله اللي خلقنا وخلقهم

انتو جربو بس مثلو شي لو بسيط عن الهتهم وشوفو اش راح يسير ماراح يقولولك ((كل واحد حسابو عند الله ..؟؟)) راح يقومو القيامة مايقعدوها طيب ليش المسلمين يسكتو سواء مسلمين عرب ولا غير عرب !!!
حبيبتى انا مسلمه والحمد لله
بالاضافه ان تعليقى كان على تعليق تانى غير تعليقك !!
تعلقى كان على كلام نطالبهم باحترام دينا ومعقتدتنا والخ الخ
تعليقى ما كان تعليق على رايك !!

وانا ما اخدت اى مسلم بالاسم مثال يحتذى به
فنان بحبو اه مسلم اقتدى بيه لا ستوب لهنا!
بعرف انك كتبتى الموضوع غيره منك على دينا ومعتقدتنا
لكن انا ردى كتبته عشان ردود
اننا نطالبهم باحترام دينا
قلت ازاى نطالبهم واحنا نفسنا بينا وبين بعض فى ناس ما احترمو دينا !!!
خصوصا ان ده شىء عادى عندهم
وانا مقلتش تسكتى انا مليش الحق انى اطلب منك تسكتى
فى فرق لما اقول اسكتو ولا تتكلمو وفى فرق لما اقول كيف نطالب شىء احنا نفسنا ما عملناه!!!!

ميمو المصريه غير متواجد حالياً