منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - بوح لنا بمشاعرك ،،،، تجااااااااااااه هذا الفنااااااااان ؟؟؟
قديم 23 / 02 / 2013, 09 : 11 AM   #93
سمسمة المعجزة
عضو نشيط |●~

الصورة الرمزية سمسمة المعجزة

سمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond reputeسمسمة المعجزة has a reputation beyond repute
انا بصراحة مش عارفة لية انا حبية كاريشما كابور انا كنت فى الاول بحب رانى عالشان
كانت اول ممثلة هندية اشوفها واتفرجاها على افلام وكان الى يسألنى مين اكتر واحدة بتحبيه
اقول رانى وكنت مفكرة اصلا ان كاريشما هي كارينا وبعدين قولت لا دى واحدة ودى وحدة قلت اكيد اخوات
وفعلا طلعو اخوات كنت نفسى اعرف اسم اخت كارينا اي بس ايمها ما كنش عندنا نت
حاولت استنا زى افلام تعلن عن فيلم ليها على شان اعرف اسمها
مافيش وكانت الحكاية دى شغلة بالى مش عارفة لى لغاية ما جا اعلان فيلم دل تو باجل هى
وعرفت اسمها فرحت اوى اوى واتفجت على الفيلم وكنت حسة انى عماة اكز مع كاريشما فى الفيلم
ومش اخدة بالى من باقى الابطال
وبعدين زى جبتلها افلام كمان كنت اتفرج وبعدين احس بعد لما الفيلم يخلص انى عايزة اشوف كاريشما تانى
وطبعا نسيت رانى خالص وبعدين لما حسيت انى مشتاقة ليها قلت انا بحب كاريشما خلاص
عادى وبعدين قناة زى تقلل من افلامه وانا ادايق واشتاق لها اكتر
وانا كل اما اشتاق لها اكتر كل ماحبها اكتر لغايت ابل ماجيب النت بشوية ماكنتش اتفرج على غيرها
وكان فى ممثل بحبة برضو هابئة احكى قصتة مرة تانية وهو اكشى كومار
بعد فتره من حبى لاكشى كومار قلت ازاى اكون بحب كاريشما واكشى وما لشهمش مع بعض
انا كنت اعرف ان فى فيلم ليهم شفتة قبل كدة كنت لسة ماحبتش كاريشما اوى كدة
وهو فيلم ميرى جيفان ساتهى انا لما افتكرت الفيلم قلت لازم اتفرج علية
تاسورو انى اعت ثلاث سنتين استنا الفيلم مايجيش
وكنت مفكرة ان دة الفيلم الوحيد ليهم مع بعض وبعدين عرفت ان ليهم فيلم كمان وهو ديدار
لغايت لما جبت النت وعرفت كل حاجة عن كاريشما كابور
وكنت مهتمية اكتر بكاريشما كابور اكتر من اكشى
بس كفاية لسة فى كتير بس انا تعبت باى

سمسمة المعجزة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس