منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - راآيـــكم بٍالآفـ,ـــلااام { 4
قديم 05 / 12 / 2010, 16 : 04 PM   #126
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

الصورة الرمزية ميمو المصريه

ميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond repute
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اشوف مين دلوئتى الى بيتابع ارجون
بس شوفتى المشهد لما كانو بيلعبو فى البحر وكان جتله الحاله وقعد يرش بالميه حد ما كانت هتموت
بصراحه ادائه فى المشهد ده توب

انا بقا شوفت فيلم من اقتراح تؤامى بانى خخخخ عمالين نقترح لبعض

Raajneeti

لا لا لا ارجون معمول له عمل تحت ضفر نمله انه فى افلامه يبقا مقتول:_faint__by_****iema جرا ايه يا راجل جبتلى اكتئاب فى عيشتى والله
كل الافلام دى طلع اتقتل فيها
Moksha
Elaan
Yakeen
Ek Ajnabee
Darna Zaroori Hai
Om Shanti Om
Raajneeti

تعب لى نفسيتى والله حد يقوله كفايه خخخ بحب افلامه والله بس بيكئبنى
الفيلم روووعه اصلا عموره قال عليه حلو وعشان كده طلع فعلا حلو
ارجون لوكه خطير ولو ان فى الفيلم لابس لبس العمال الباكستانين بس ايه الحركات دى بقا خخخخخ وانا اقول ارجون برىء
بصراحه الدور روعه واداه بشكل مؤثر وجميل فعلا اجمل اداء فى مسيرة ارجون الفنيه
رانبير معرفش كده حسيته بيمثل بدون احساس كده الجد شبه المزح شبه الحب عموما ده اول مره اشوف فيلم لــ رانبير معرفش هل الدور متطلب منه كده ولا هو اساسا كده!
كات والله انا مشفتش لها حاجه كتير بس دورها حلو ومثلت كويس
مشهد المطر بيفكرنى بمشهد مطر فنا بالظبط
نفس الحركات مقتبسين من فنا ولا ايه
والحزب الى فى الفيلم بيفكرنى بالحزب الوطنى الديمقراطى عندنا واحد عمره ما راح البلد ويبقا انائب عنها فى مجلس الشعب خخخخ والله نفس الحزب

فيلم سياسى بيصورلك اد ايه لعبة السياسه خطيره تخليك تفقد اعز الناس فى لمح البصر
مش ممل ابدا تصورت انه ممل لانه سياسى
بس فيلم جميل ورائع
وانصح الكل بيه

تقيمى 9/10

ميمو المصريه غير متواجد حالياً