منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - بيت حبآيب سلمآآن خآآن [33 ] - SALMAN KHAN ‏
قديم 25 / 05 / 2011, 45 : 09 AM   #19
soso*sallu
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية soso*sallu

soso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond reputesoso*sallu has a reputation beyond repute
كنت عايزه اكون اول واحده بهنيكي يابيرو علي البيت الجديد بس النت الغبي مجاش الا دلوقتي
الف مبررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررروك ياقلبي علي البيت بجد يجنن والله
وكتير مميز خاصه عن سالو حبيبنا الانسان وان شاء الله نحتفل في البيت ده بنجاح فيلم ريدي نجاج منقع النظير
بجد المقدمه مميزه جدا والتواقيع والمزيات وماسنجر وكله بجد شكرا لكل اللي ساعدوكي ندي ومروم وغيداء وكلهم عشان ما انساش احد
بجد كل حاجه الاغنيه والتنسيق والخلفيه مبروك علي كل حبايب سالو بيتهم الجديد وان شاء الله نشوف كل جديد فيه وحلو لسالو
ونحتفل بيه بنجاح كل الطلاب اللي في البيت حيوته ترجع تاني وتكون مهندسه وسالي وفراوله واسومه وكل الطلاب
ويرجع كل اللي غاب ريم وموني وتيا ورجاله البيت دابانج وسلطان ونوح وكلهم
وبما اننا بنحتفل بالبيت الجديد المفروض كمان نحتفل بحبيبه من حبايب سالو واللي فتحت البيت الجديد بيرو
كل سنه وانتي طيبه ياحبيبتي وسنينك الجايه تكون كلها سعاده ومني ليكي ولكل اللي بيحبوكي موووووووووووواه كبيره
وهابي بيرت تو يو بيبي طبعا انتي تتمني تكون من سالو هو قالي وانا باوصل الرساله شوفتي انا ضره كويسه ازاي ههههههههه

soso*sallu غير متواجد حالياً