منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - قمة في التمييزّ | ღ لجمــالك هنا وقفة ..ღ Girly only
قديم 17 / 08 / 2014, 07 : 02 AM   #21
fafa
 نجوم في سمآء منتدآنآ © ~

الصورة الرمزية fafa

fafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond repute
رد: قمة في التمييزّ | ღ لجمــالك هنا وقفة ..ღ Girly only

[align=center] برينسسة تسلم ايدكم الموضوع يجنن والمعلومات الى نزلتوها كتير حلوة وانا استخدم بعضها انا احب احط مياة الورد على وجهى بعد المقشر اليومى عشات تغلق المسام وتخلية نضر
كمان الفازلين دايما احطة على شفافى وكمان امسح بية المكياج عند العين

بالنسبة للوصفات انا لسة عارفة وصفة حلوة لتقصف الشعر نسبة الى انا الجو الصيفى عندنا فى الاسكندرية بيبوظ الشعر لان نسبة الرطوبة عليا
والوصفة هى تجيبى صفار بيضة وملعقة عسل نحل وملعقتين زيت زيتون كبار وتحطيهم على بعض وبعدين تدهنى الشعر من الجذور للاطراف وتسبية نصف ساعة وبعدين يتغسل الشعر كويس وتتعمل الوصفة مرتان فى الاسبوع والمفروض انها مفيدة للشعر للتقصف والهيشان وكدة انا ان شاء الله حجربها قريبا

fafa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس