منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - بيت حبآيب شآروخآن - [ 49] Shahrukh khan ‏
عرض مشاركة واحدة
قديم 15 / 06 / 2013, 00 : 04 PM   #1109
rani kapoor
عضو نشيط |●~
 
الصورة الرمزية rani kapoor
 
تاريخ التسجيل: 11 / 07 / 2011
الدولة: egypt-Alex
المشاركات: 284
معدل تقييم المستوى: 4169574
rani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond repute
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته رنوش ويجزاك خير


انا عارفه ان الانتحار حرام انا كنت اتكلم عن الترحم والحمدلله انك وضحت النقطه هآذي

سوراج بانشولي ماسكينه الشرطه لانه بيقولوا انه في احتمال لعملية اغتصاب هذا الي عرفته


الله يرحمها ويغفر لها ويبين الحقيقه يارب

يارب ياسوهانا الموضوع محزن جدا واجمل كلام اتقال فية كان على لسان شارو ان الحب شئ مهم بس حب الحياة اهم


بالنسبه لشاروخ وروهيت صحيح روهيت وسيم بس معليش ايش الي اكثر جاذبيه من شاروخ بس انت عارفه تجمنا متواضع جدا

وهو يجننى غير تواضعة دة ياسوهانا ...


وعمل شاروخ مع فرحان هو دون 3 رنوش حتى انا كنت متمنيه انه يشتغل شئ ثاني مع فرحان بس الاكيد انه دون

عاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا..... لا اتاكدى تانى سوهانا اكيد في كلام تانى وياريت يكون الموضوع فية بريتى كمان وحشونى اوى مع بعض...من ساعة ماراحو زاروة سوا ايام العملية وانا بدعى يارب يكون الموضوع فية فيلم كمان يجمعهم سوا

المخرجين الي بيشتغل معاهم شاروخ لو اتاكد الخبر انا باتشقق من الفرحه هههههههههههه

لان الخبر من تويتر تاران انه فيه محادثات فهو اكيد لان تاران صلاته بالوسط الفني قويه مع اني انا مااحبه كناقد

تصورى انا كمان مش بحبة الراجل دة

بالكي مخرج با اشتوش مخرج واحد من اجمل ادآءآت شاروخ سوديس وممكن يكون جزء ثاني لسوديس لاني سمعت من فتره عن احتمال عمل جزء ثاني

سويدس من اجمل الادوار اللى بعشقها لشارو وياريت لو يكون لية جزء تانى رغم انى مش بحب فكرة الافلام اللى ليها اجزاء اوى
\
وانوراغ اعماله كلها فيها قيمه فنيه وانسانيه وهو من افضل المخرجين حاليا


اما بالنسبة لفرح فرغم انها انسانة مستغلة وانانية وانا برضو مش بحبها على المستوى الشخصى بس هى شغلها حلو
سواء كمصممة رقص او مخرجة..اما ممثلة فدة كان قمة الفشل

نجاحها مرتبط بآدآء شاروخ وفلوسه ولا كانت نجحت مع غيره ماهي جربت ممثل ومنتج غيره وطاحت على وجهها

بصراحة ماتفرجتش ليها على افلام تانية غير اللى عملتها مع شارو غير الفيلم اللى مثلتة بنفسها
واللى خلانى اتفرج علية ان شارو روج للفيلم بنفسة مش اكتر
بس بصراحة مقدرتش اكملة كان فاشل فاشل فاشل

المخرجين الي بيمثل ان شاء الله معاهم شاروخ بستفزوا الممثل علشان يخرج افضل ماعنده من ادآء لانهم

يعرفوا ايش يبغوا من الممثل واضحين اما فرح تبغى فلم ترفيهي وبس ان شاء الله تثبت لي العكس بفلمها الجاي مع شاروخ

ههههههههه شارو مش محتاج حد يستفزة ... هو اللى بيستفزهم عشان يستغلو كل امكاناتة وطاقاتة الابداعية بس هما يلاحقوة ...ماشاء الله علية ربنا يحفظة من عيونى
بس اكيد الاسماء اللى ذكرها تاران اسامى تقيلة وخرجين مبدعين فاتمنى بجد شارو يشتغل معاهم عشان تنبسطى ياسوهانتى

هو انا اعتقد من عنوان الفيلم انة فيلم ترفيهى فعلا واللى بيدى قيمة للفيلم وقصتة هو اداء شارو وروحة



بس انت ماشاء الله عليكى حافظة بوليوود واهلها كويس اوى .... انت بوليودية يابنت ومخبية علينا
__________________
rani kapoor غير متواجد حالياً