وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته رنوش ويجزاك خير
انا عارفه ان الانتحار حرام انا كنت اتكلم عن الترحم والحمدلله انك وضحت النقطه هآذي
سوراج بانشولي ماسكينه الشرطه لانه بيقولوا انه في احتمال لعملية اغتصاب هذا الي عرفته
الله يرحمها ويغفر لها ويبين الحقيقه يارب
يارب ياسوهانا الموضوع محزن جدا واجمل كلام اتقال فية كان على لسان شارو ان الحب شئ مهم بس حب الحياة اهم
بالنسبه لشاروخ وروهيت صحيح روهيت وسيم بس معليش ايش الي اكثر جاذبيه من شاروخ بس انت عارفه تجمنا متواضع جدا
وهو يجننى غير تواضعة دة ياسوهانا ...


وعمل شاروخ مع فرحان هو دون 3 رنوش حتى انا كنت متمنيه انه يشتغل شئ ثاني مع فرحان بس الاكيد انه دون
عاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا

..... لا اتاكدى تانى سوهانا اكيد في كلام تانى وياريت يكون الموضوع فية بريتى كمان وحشونى اوى مع بعض...من ساعة ماراحو زاروة سوا ايام العملية وانا بدعى يارب يكون الموضوع فية فيلم كمان يجمعهم سوا
المخرجين الي بيشتغل معاهم شاروخ لو اتاكد الخبر انا باتشقق من الفرحه هههههههههههه
لان الخبر من تويتر تاران انه فيه محادثات فهو اكيد لان تاران صلاته بالوسط الفني قويه مع اني انا مااحبه كناقد
تصورى انا كمان مش بحبة الراجل دة
بالكي مخرج با اشتوش مخرج واحد من اجمل ادآءآت شاروخ سوديس وممكن يكون جزء ثاني لسوديس لاني سمعت من فتره عن احتمال عمل جزء ثاني
سويدس من اجمل الادوار اللى بعشقها لشارو وياريت لو يكون لية جزء تانى رغم انى مش بحب فكرة الافلام اللى ليها اجزاء اوى
\
وانوراغ اعماله كلها فيها قيمه فنيه وانسانيه وهو من افضل المخرجين حاليا
اما بالنسبة لفرح فرغم انها انسانة مستغلة وانانية وانا برضو مش بحبها على المستوى الشخصى بس هى شغلها حلو
سواء كمصممة رقص او مخرجة..اما ممثلة فدة كان قمة الفشل
نجاحها مرتبط بآدآء شاروخ وفلوسه ولا كانت نجحت مع غيره ماهي جربت ممثل ومنتج غيره وطاحت على وجهها
بصراحة ماتفرجتش ليها على افلام تانية غير اللى عملتها مع شارو غير الفيلم اللى مثلتة بنفسها
واللى خلانى اتفرج علية ان شارو روج للفيلم بنفسة مش اكتر
بس بصراحة مقدرتش اكملة كان فاشل فاشل فاشل
المخرجين الي بيمثل ان شاء الله معاهم شاروخ بستفزوا الممثل علشان يخرج افضل ماعنده من ادآء لانهم
يعرفوا ايش يبغوا من الممثل واضحين اما فرح تبغى فلم ترفيهي وبس ان شاء الله تثبت لي العكس بفلمها الجاي مع شاروخ
ههههههههه شارو مش محتاج حد يستفزة ... هو اللى بيستفزهم عشان يستغلو كل امكاناتة وطاقاتة الابداعية بس هما يلاحقوة ...ماشاء الله علية ربنا يحفظة من عيونى

بس اكيد الاسماء اللى ذكرها تاران اسامى تقيلة وخرجين مبدعين فاتمنى بجد شارو يشتغل معاهم عشان تنبسطى ياسوهانتى
هو انا اعتقد من عنوان الفيلم انة فيلم ترفيهى فعلا واللى بيدى قيمة للفيلم وقصتة هو اداء شارو وروحة
بس انت ماشاء الله عليكى حافظة بوليوود واهلها كويس اوى .... انت بوليودية يابنت ومخبية علينا