منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - بيت حبآيب شآروخآن - [ 49] Shahrukh khan ‏
عرض مشاركة واحدة
قديم 15 / 06 / 2013, 17 : 02 PM   #1105
rani kapoor
عضو نشيط |●~
 
الصورة الرمزية rani kapoor
 
تاريخ التسجيل: 11 / 07 / 2011
الدولة: egypt-Alex
المشاركات: 284
معدل تقييم المستوى: 4169574
rani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond reputerani kapoor has a reputation beyond repute
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

صباحكم خير وسعادة

سؤال بس لييه ما تغني انت ترا صوتك عذذذب ويعذذذذب بحة صوتك تقتلني :"(
ياريت يامهبوليتاااااااااااااااا ا... هو عمل قبل كدة اغنيتين تقريبا بصوتة او اكتر مش فاكرة وكان ادائة فيهم حلو اوى بس الاغانى كانت خفيفة ومافيها طبقات صوت او طرب مجرد كوميديا ورغم ذلك عجبونى جداجدا


ايييييييييييييييييييييييي ية الجمال دة ....حد يطلب الاسعاف


رنوش كيف انتحارها مو مؤكد وهما قالوا انهم لاقوا رساله او كلام في دفتر مذكراتها بتقول انه انتحرت بسببه

عالعموم اتمنى ماتكون انتحرت و بخصوص الترحم الله العالم اذا يجوز او لا


سوهانا حبيبتى هو انتحارها مش مؤكد دة من الشرطة نفسها بدليل انهم قبضو على صديقها وبيقولو ان في شكوك انها اتقتلت

واتمنى مثلك انها ماتكون انتحرت...اما بخصوص الانتحار نفسة فهو حرام شرعا تطبيقا للاية الكريمة

وَلَا تَقْتُلُوا أَنْفُسَكُمْ إِنَّ اللَّهَ كَانَ بِكُمْ رَحِيمًا {النساء: 29}.

وفى احاديث كتير ان النبى صلى الله علية وسلم رفض الصلاة على من قتل نفسة بس لما رجعت النهاردة قريت الاحاديث دى لقيت انة رفض الصلاة عليهم زجرا لغيرهم من ارتكاب هذا الفعل المحرم وان الصحابة صلو عليهم ودعو ليهم لاعتبار الانتحار كبيرة من الكبائر وذنب متروك لله ان يعذب صاحبة او يغفرلةودى الجزئية اللى انا كنت فاهماها غلط طول عمرى فجزاك الله خيرا انك خلتينى اعرفها....ربنا يرحم موتانا وموتى المسلمين اجمعين.

لقاءات شارو وديبيكا لترويج الفيلم رائعة حابة الراحة والبساطة والحب اللى بين فريق العمل وواضح جدا في تعاملهم مع بعض

" لأول مرة أعمل مع مخرج تجده الفتيات أنه أكثر جاذبية مني

في المرة القادمة إذا كنت سأعمل معه ربما سأغطي وجهه "


مين دة اللى اكثر جاذبية منك... دة قانون الجاذبية نفسة بيغار ويتعلم منك
روهيت عسول اة ولذيذ على عينى وراسى بس لايرقى لمستوى جاذبيتك وسحرك

بعد " شيناي إكسبرس "شاروخ ينتقل لـ فيلم فرح خان ..

وهناك محادثات مع
" بالكي " ، " آنوراق كاشياب " ، " فرحان آختر " ، " آشتوش جواريكر



انا سعيدة جدا بخبر عملة مع انوراغ وفرحان بحب اسلوبهم ورؤيتهم في الاخراج
وياريت يكون الفيلم اللى بيتكلم عنة مع فرحان حاجة تانية غير دون 3 عشان تعاونهم يزيد اكتر واكتر

اما بالنسبة لفرح فرغم انها انسانة مستغلة وانانية وانا برضو مش بحبها على المستوى الشخصى بس هى شغلها حلو سواء كمصممة رقص او مخرجة..اما ممثلة فدة كان قمة الفشل

تسلمى سوهانا ومهبولة على الفيديوز كلها والاخبار رووووووووووووعة


__________________
rani kapoor غير متواجد حالياً