منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد

منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد (https://www.b44u.net/index.php)
-   أرشيـف حبـَــآيب آلنجــوم (https://www.b44u.net/forumdisplay.php?f=52)
-   -   بيت حبايب ريتيك روشان - [ 16 ] Hrithik Roshan (https://www.b44u.net/showthread.php?t=77826)

R@dh!ka kapooR 30 / 05 / 2013 37 : 03 PM

السلام عليكم

خزوم
سنجونه
كرومه
روسى
عشوقه
منورين يا احلى روشانيات بالعالم


كرومه
شو بيعرفني يمكن يطلع نصيبو بهالبيت خخخخخ اللي تتطوع لكاران تفتح لنا الطريق لرتوك و تكسب فينا اجر...

يلا ياجماعه باب التطوع اتفتح مين بتتطوع وتكسب فينا ثواب :1:



اها...على فكرة هالاخ في ناس بيقولو انو حقيقي مو كذاب...و شفت بعض تغريداتو يبدو لي انو ابن حلال و الله اعلم

اممممممممممم قلتلتك ممكن فعلا يكون ابن حلال مو بيكذب ونسى فعلا يكتب اسمه كامل احنا بنتابعه الايام الجايه على التويتر تبعه ونشوف الجديد لان اذا كان فعلا كلامه صحيح فبتلاقى تغريدات منه على هالموضوع صح ولا لاء


خزومة ما قصرت

تسلم ايدك خزوم خلاص كده قمتوا بالواجب :2:

اصبح شوفيhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gifhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gifhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gifhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gifhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gifhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gifhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gifhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gifhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gif ههههههههه

لالالالالالالالالالالالال الالا :3::3: بلييييييييز شيليهم ما بتحمل:w2:


اها و هذا اللي قصدتو...في ناس افلامهم تافهة و يمكن يوصلوهم للقمة و اللي افلامهم قيمة و فيها رسالة يخلوها تفشل...شو بتتوقعي من الهنود؟؟بس ان شاء الله 2013 و ما فوق تكون تحت سيطرتهم

كلامك مظبوط نعمل ايه بقا بالعقل الهندى :10:



ههههههههههه ارفعي دعوى على رتوك >>بس ما يهون علي

ولا انا بيهون عليا :11:


يا رب تقنعها
امين

نفس السؤال اللي ببالي...بس يمكن الالبوم فيه اكثر من 3 و الله 3 قليل
ايوه فعلا 3 اغانى قليل حتى ماراح نستمتع بالسحر الرتوكى كويس

و لا انا شفتو...هالفيلم من الكيبيك يعني كريش صاير ماركة عالمية...اها عجبني شارو لما قال انو بيخلي مؤثرات كريش احلى من را ون

مو كريش بس رتوك كمان :2: ......شاروخ دايما يعجبنى كلامه وتصرفاته وهو انسان كويس لهيك هو صاحب رتوك :hehe:

اممممممم 30 كرور يعني هو ممكن يكون ميزانية فيلم صغير ...بس بفيلم بحجم كريش و ميزانية كريش اللي قالو اكثر من 100 كرور فهو مبلغ معقول خصوصا انو كريش بيعتمد كتير على المؤثرات

اها فهمت انا كده:wt:


بالاول ما انتبهت لاكشاي...لما قلتي 3 عمالقة فكرتك تقصدي سوزي هي العملاق الثالثhttp://www.b44u.net/images/smilies/S...2v22.net/6.png
اها سوزان ....شووووووووووووووووو :10:سوزان عملاقه هى بصراحه عملاقه بالوقاحه مو اكتر :26:


سنجونه
كرومة , ردوكة
طب انتم شو بتسمون هاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

http://25.media.tumblr.com/1bd4e93bd...658io1_250.gif
http://24.media.tumblr.com/d6b10e103...658io3_250.gif

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lu...ferao2_250.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lu...ferao1_250.gif

بالزمة هاد مو اجرااااااااااااام ..

ده انتوا مو مجرمين بس .. انتوا عصابة بحالها ..http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/20.png

لالالا سنجونه هدا عقابك اللى صدر من المحكمه هههههههههههههه

كرومه

نسميه نية حسنة و فعل خير http://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/322.gif
هههههههههههههه اصيله كرومه :12:


هههههههه و الله حرايمنا مجتمين http://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/398.gif ما بتساوي نقطة في بحر اجرامك ... اما انتي... الكل يدينكhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/308.gif خخخخخ
اها مهما سوينا فما بنقدر نوصل لدرجه اجرامك بالبيت :shy:


و الجريـمة...http://www.iraqni.com/vb/images/smilies/40[1].gif....يؤ قصدي العمل الخيري
كده انتوا تعديتو الحدود كفايه يابنااااااااااااااااااااا اااااااااااااااات:w2:

ليا باااااك بالتعليق على الصفحات الطايره واذا تاخرت تعرفوا ان النت فصل





R@dh!ka kapooR 30 / 05 / 2013 01 : 04 PM

خزوم
هوه عبيط وبس دا احول كمان انه ما يشوف الجمال الرباني ويشوف خرابيش بشر
كلامك فيه صدق يافتاه:13: ..وانا احب اللى يقول الحقيقه :12:

اي والله حتى صوره صغيره واللي تكروموا فيه ونزلوا الصوره اخر وحده واللي اشفقت علينا بريا ونزلتها
رغم انه كانت صوره لإحتفال بنهاية تصوير فلم كريش بس نزلنا شيء
والحين حالفين انهم ما ينزلوا شيء
بريا رحيمه بالفانز وهى عارفه ان فانز ريثيك عم يولعوا من نار الشوق ....من الواضح ان بريا
لما نزلت الصوره نزلتها بعد نقاش طويل مع راكيش لانه اذ كان موافق انها تنزل صور من الفيلم كان زمانهم نزلوا اى حاجه

من زمان


أكيد هخدك معايا واركبك جنبي كمان كم ردوكه عندي
ااااااااااااااااااااه اموت فيكم يا بنوتات انتوا وكلامكم العسل

الله يسامحه مش عارف انه هنا فيه ناس متعطشين لشيء اسمه رتوك
الظاهر انه بدا ينسى اللغه العربيه لهيك هو مش فاهم الكلام اللى عم نقوله


اكيد حتى شكرة ياش مش حتنساه
مظبوط:hlol:


على طاريه الاغنية امتى ينزل الالبوم ودي اسمعه
اممممممم نفس السؤال اللى كان ببالى اعتقد انهم ما صرحوا بشى حول تاريخ نزول الاغانى :26:


اهاه في دي صدقتي ردوكه احنا المهمين في الموضوع كل شيء ينزل رتوك بتعجبنا حتى لو صوره صغيرهاهاه في دي صدقتي ردوكه احنا المهمين في الموضوع كل شيء ينزل رتوك بتعجبنا حتى لو صوره صغيره

المشكله انهم عارفين ان الفانز الهندى صعب اى حاجه تعجبه عشان كده بياخدوا وقت لحتى ينزولوا اى شى ....اما اللى هم ميعرفهوش ان الفانز الروشانى اللى بالبيت
مو من هالنوع احنا اى شى بيعجبنا بس الرررررررحمه :3:

اجل نعم يس وعلى ما اذكر انه رتوك اجره 30 كرور << الظاهر صرف اجر بانغ على المؤثرات
صرف اجره على الفيلم احسن ما يصرف اجره على السوس :10:

والظاهر انهم حيطبعوا نسخ جديدة للكتاب وترسل حول العالم
ياريت والله نبقى محظوظين انا عن نفسى هشترى النسخ اللى بالمحلات كلها لحتى احبه لوحدى :hehe:

انا .... مستحيل انسى مشهد واحد من هالفلم ولا حتى انسى الحوار ولا حتى كلمات الاغنية
والسبب انه هذا الفلم كان بداياتي لعالم بوليود وان هذا الفلم اشوفه في اليوم 5 مرات مع تكرار الاغاني
ولا نغني معاهم واحيان نرقص معاهم << انا وخواتي
ولهسبب بحب رتو وكارينا وراني اقوى شيء

صدقتى :2: اول فيلم بنشوفه لرتوك بنتعلق فيه بدرجه كبيره ومستحيل ننسى اى شى موجود فيه حتى التعابير لحد ما يخلص علينا:shy:

هاهو القناص جلال الدين محمد اكبر يستعد لقذف سهامه نحونا
انه يخرق قلوبنا الصغيره بهذه الوضعية مع النظرة الميالية
هههههههههههههه عجبتنى القناص وياريته قناص وبس هو مطلوب من شرطه دول العالم بسبب اجرامه فى البلاد

لالا ما اتوقع بس 3 اغاني في الفلم لازم الافلام الهندية يحتوي مالا يقل عن 5 إلى 6 اغاني
واحيان الالبوم يزيد إلى 7 أغاني
اقل شى بالفيلم هو 5 اغانى بس مع ركوش توقعى اى شى :26: وكمان ممكن احداث الفيلم تكون كتير لهيك ممكن فعلا تكون 3بس


المره دي اتفق معاك سجونه
يعني انتهم اكبر مجرمات في البيت الروشاني
وقريبا تنضم اليكم ردوكه وخزومه
يعني انا اللي بروح فيها ومش حنام اليوم من القنابل اللي بتحطوها
اشفقوا على الضعفاء مثلي

شدى حيلك وانضمى للعصابه واوعدك انك مش هتنامى طول عمرك هههههههههههههههههه





اكبر قنابل بالبيت وضعت على ايدى كرومه ده انتى طلعتى مجرمه اكبر من سنجونه :wt: وتتظاهرى بالبراءه اعترفى انتى عميله تبع مين هههههههههههههه


اتهمتوني تهم باطلة و انا بريئة اهئ اهئ اهئ...لا و 14 سنة سجن http://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/318.gif ردوكة ما بتحب الفيسات الحزينة بس مضطرة حطهم للتعبير عن الظلم...جيبولي محامي

لالالالالالالالالالا ما تبكى خلاص بنرفع عنك الحكم ما تبكى :3:



تحذير... لا تتأملو بعيونو لان هذا ممكن ياذيكم و يتحول فعل الخير الى جريمة http://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/350.gifو شكرا

تعرفى انا لما قريت كلامك خفت عشان كده مشفتش اضافاتك ونزلت تحت فى الصفحه على طوووووووووووووول

https://pbs.twimg.com/media/BLfHQB1CQAIDx3i.jpg

ااااااااااااااااااااه يابن روشان احنا عمالين نرفع فى قضايا وانت ولا حاسس بينا

ليا ببببببببببباك بالتعليق

R@dh!ka kapooR 30 / 05 / 2013 12 : 04 PM

صحيح على سيرة النيوهات...مو ملاحظين انو الصورة اللي انتشرت لرتوك و كات عاملة رواج كبير بالنت بكل موقع تلاقوها و ما شفت اي صور من موقع تصوير لاي فيلم مهتمين فيها لهالدرجة...انه سحر رتوك و كات و هذا يبشر بالخير ان شاء الله الفيلم من الايام الاولى للتصوير شاغل العالم فكيف لما ينزل؟؟ http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/34.png

اها واااااااااااااااااااااااا و بانج بانج راح يضرب العالم قبل نزوله الله يبشرك بالخير كرومه فرحتينى يابنت :hehe:



شكلنا كده يا كرومة بننهي هالمجادلة بالتطاول بالايدي :sm2:
و انا ما بدي اخسر توأمتي اليوم http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/23.png
عايزين حد يحكم بينا و خصوصا روسي بما انها محامية البيت :more78:

سنجون عندي فكرة...خلينا نوحد الجهود و نهجم على هالممثل الفاشل اللي منتحل شخصية رتوك و يحاول ينجح من ورا ظهرو

انا اتفق معاكى كرومه خلونا ننسى المداهمات بيننا ونقضى على هالشخص لانى فعى تضايقت لما شفت البرومو مفكر حاله ريثيك روشان ده حتى مش عارف يقلد كويس
وفاكر نفسه شى مافى حدا اتولد على هالارض بيشبه ابننا ولا بيصير ابدددددددددددا




ظهر الحق .. صرنا متعادلين بالاجرام يا كرومة ..

خلاص كده اعترفتى سنجون يلا انا وخزوم وروسى بنقبض عليكى ههههههههههههههه


ظاهرة غريبة انتشرت بالهند مؤخراhttp://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/18.png
الممثلات صايرين وكالة انباء و عم ينشرو اخبار عن رتوك

من كم يوم شيترانغادا سينغ اللي كانت مرشحة لكريش نشرت حبر ان كريش لريتيك بينزل يوم 3 نوفمبر ( ديوالي)


و من شوي عاليا بهات نقلت كلام الراقصة الامريكية عن ريتيك


الله يكثر المحبين :12:




الرومنسي 30 / 05 / 2013 27 : 04 PM

[align=justify][/align]

رووووووووسي
ما هذااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدي بالك انتي المحامية تبعنا مو مجرمة زينا
مو ناقصين تنضمي انتي كمان للاجرام .. كفاية مجرمتين بالبيت ..

ايوه صح دنا نسيت
خلاص انا المحامية تركت طريق الاجرام واتابع حياتي المحامية
سجونه انتم اربعه ما تنسي ردوكه وخزومه



اممممممم نفس السؤال اللى كان ببالى اعتقد انهم ما صرحوا بشى حول تاريخ نزول الاغانى http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/26.png

ممكن ينزلوه قبل الفلم بكام اسبوع ليزيد حماس الروشاني



شدى حيلك وانضمى للعصابه واوعدك انك مش هتنامى طول عمرك هههههههههههههههههه

انا حكرس نفسي للمحاماه ممكن حد فيكم يتمسك وانا انقضة




[align=justify][/align]

kareema 30 / 05 / 2013 55 : 04 PM

باااااااااااك

روسي
إلا جبت السيره حرف الكاف ضمير غائب وهو انتي كرومه
يعني كرومه مجرمة كرر وسجونه مجرمة كمان


نهي نهي و بلكل نهي لازم تنطقي الاسم صريح سنجونة قلتي عنها صراحة انها مجرمة و هي اعترفت و عندنا الادلة "صرنا متعادلين بالاجرام" يعني هي المجرمة ... و رفعت الجلسة http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/22.png
مو هوه هذا حكم القاضي
وانا برتب اوراقي واطلعكم برائة

القاضي قرايبي و هو خبرني انو حكم على سنجون بالاعدام بس قلتلو خفف خليهم 50 سنة ...لحتى تعرفو اني فاعلة خير http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/37.gif
حبيبتي قالت عليكي مجرم من الدرجة الاولى مكرر
يعني متعادلين كده كده يا جميل ..



سنجون لا تحاولي انتي المجرمة...لا تخافي كل يوم راح زورك بالحبس و جيب معي سوزان عارفة ما بتصبري على فراقها http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/15.png

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...85621741_n.jpg
هذه جريمة من العيار الثقيل...فيها سوزي حبيبة قلبي http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/16.png ههههههه

ردوك
يلا ياجماعه باب التطوع اتفتح مين بتتطوع وتكسب فينا ثواب http://www.b44u.net/images/smilies/S...2v22.net/1.png
لقيتها...سنجون...بحكم انها مجرمة ممكن تخلص عليه من اول يوم و تصير منتجة الفيلم و تقربنا لرتوك ...يا افكاريhttp://www.b44u.net/images/smilies/S...2v22.net/8.pngهههه
اممممممممممم قلتلتك ممكن فعلا يكون ابن حلال مو بيكذب ونسى فعلا يكتب اسمه كامل احنا بنتابعه الايام الجايه على التويتر تبعه ونشوف الجديد لان اذا كان فعلا كلامه صحيح فبتلاقى تغريدات منه على هالموضوع صح ولا لاء


الايام بتثبت اذا كان حقيقي او لا ...
لالالالالالالالالالالالال الالا http://www.b44u.net/images/smilies/S...2v22.net/3.pnghttp://www.b44u.net/images/smilies/S...2v22.net/3.png بلييييييييز شيليهم ما بتحملhttp://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/28.png

يلا شلناهم http://albailassan.com/smilies/image...ata-1/a068.gifhttp://albailassan.com/smilies/image...ata-1/a068.gifhttp://albailassan.com/smilies/image...ata-1/a068.gif
ايوه فعلا 3 اغانى قليل حتى ماراح نستمتع بالسحر الرتوكى كويس
ان شاء الله يكونو اكثر من 3... لاتنسي الاغنية اللي الغوها يعني صارو عالاقل4 ...
اها سوزان ....شووووووووووووووووو http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/10.pngسوزان عملاقه هى بصراحه عملاقه بالوقاحه مو اكتر http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/26.png

هههههههههههه حلوة الوقاحةhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/302.gif
لالالا سنجونه هدا عقابك اللى صدر من المحكمه هههههههههههههه
تمامhttp://www.b44u.net/images/smilies/S...2v22.net/2.png
هههههههههههههه اصيله كرومه http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/12.png

تسلميلي يا قمر
اها مهما سوينا فما بنقدر نوصل لدرجه اجرامك بالبيت http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/24.png
الحمد لله في ناس معي مدعين على سنجونة
كده انتوا تعديتو الحدود كفايه يابنااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااتhttp://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/28.png

احم احم...اسحبي كلامك http://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/332.gifهههههههه

اكبر قنابل بالبيت وضعت على ايدى كرومه ده انتى طلعتى مجرمه اكبر من سنجونه http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/19.png وتتظاهرى بالبراءه اعترفى انتى عميله تبع مين هههههههههههههه
لا تغلطي بحق سنجونة هي استاذتنا في الاجرام http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/24.png
لالالالالالالالالالا ما تبكى خلاص بنرفع عنك الحكم ما تبكى http://www.b44u.net/images/smilies/S...2v22.net/3.png
يسلملي قلبك الحنون
تعرفى انا لما قريت كلامك خفت عشان كده مشفتش اضافاتك ونزلت تحت فى الصفحه على طوووووووووووووول
ههههههه ريحتينيhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/312.gif مو ناقصني ضحايا
اها واااااااااااااااااااااااا و بانج بانج راح يضرب العالم قبل نزوله الله يبشرك بالخير كرومه فرحتينى يابنت http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/18.png
يا رب على طول تكوني فرحانة...ان شاء الله يضرب العالم و يعلن نهاية توم كروز لانو فيلمو نايت اند داي ما كان ناجح
انا اتفق معاكى كرومه خلونا ننسى المداهمات بيننا ونقضى على هالشخص لانى فعى تضايقت لما شفت البرومو مفكر حاله ريثيك روشان ده حتى مش عارف يقلد كويس
وفاكر نفسه شى مافى حدا اتولد على هالارض بيشبه ابننا ولا بيصير ابدددددددددددا

اها...يلا نوحد الصف الروشاني ضد الحشرات و الطفيليات...مفكرلي حالو امبراطور عن جد ههههه يا اخي الامبراطور الوحيد هو رتوك وفقط رتوك

روسي
ممكن ينزلوه قبل الفلم بكام اسبوع ليزيد حماس الروشاني
معك حق اكيد ركوش مفكر بهالخطة

kareema 30 / 05 / 2013 00 : 05 PM

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...FZPXVcoDf_OjEg
http://24.media.tumblr.com/1d59ce5f0...1o1_r1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/72c9f6ca7...omg0o2_500.gif
:31::31::31:

kareema 30 / 05 / 2013 04 : 05 PM

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lt...xeqlo1_500.jpg
------------------------------------------------------
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lr...t0jjo1_500.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lr...t0jjo2_500.jpg
:16::16::16::16::16:

kareema 30 / 05 / 2013 10 : 05 PM

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6...yhwio2_250.gif http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6...yhwio1_250.gif
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6...yhwio4_250.gif http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6...yhwio3_250.gif

:bh:اعشق هالمشهد... النظرة الخجولة و التفكير السارح و الشعر الطاير بالهوا اكبر جريييييييمة ارتكبها رتوك ...يا جماعة المجرم الحقيقي هو رتوك نحن الاربعةhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/399.gif ابرياء

Sanjana Roshan 30 / 05 / 2013 20 : 05 PM

انا ما راح اتكلم كتير
بس شايفين كرومة منزلة ايه
شو بتسمون القنابل الذرية اللي حاطاها فوق دي .. فعل خيري برده ..
ده ظلم و انا مش هسكت على كده .. بطااااااالب بالعدالة :sm228:
__________________________________________


http://24.media.tumblr.com/aaf47dcdb...lo5_r1_250.gif http://25.media.tumblr.com/d594680d8...lo8_r1_250.gif
http://24.media.tumblr.com/7d84a3784...9tvfo2_250.jpg http://25.media.tumblr.com/b437f429c...9tvfo1_250.jpg
http://25.media.tumblr.com/3ae158627...9tvfo4_250.jpg http://24.media.tumblr.com/2f44d4b7d...9tvfo3_250.jpg

الرومنسي 30 / 05 / 2013 39 : 06 PM

[align=justify][/align]

ايه دا هوه انا اغيب شوية وارجع القى قنابل في البيت
المره دي كرومه هي صاحبة القنابل دي



http://25.media.tumblr.com/72c9f6ca7...omg0o2_500.gif
:31::31::31:

الضحكة مع غمضة العيون مع تنزيلة الراس
دي بحد ذاتها تأدي الى هالة من الاغماء المباشر بدون انذار



http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6...yhwio2_250.gif

نظرة السرحان دي تخلينا نسرح معاه في اللي يفكر فيه



http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6...yhwio1_250.gif

النظرة التغضيبية دي تجنن في عينيه



http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6...yhwio3_250.gif

مع الشعيرات المتطايره والابتسامه الخفيفه تطاير قلبي معها



http://www.b44u.net/images/smilies/S...v22.net/30.pngاعشق هالمشهد... النظرة الخجولة و التفكير السارح و الشعر الطاير بالهوا اكبر جريييييييمة ارتكبها رتوك ...يا جماعة المجرم الحقيقي هو رتوك نحن الاربعةhttp://www.kuwaitup.com/vb/images/smilies/399.gif ابرياء

نعم نعم ........ رتوك انت اكبر مجرم في تاريخ البشرية عرفه البيت الروشاني البريئ



انا ما راح اتكلم كتير
بس شايفين كرومة منزلة ايه
شو بتسمون القنابل الذرية اللي حاطاها فوق دي .. فعل خيري برده ..
ده ظلم و انا مش هسكت على كده .. بطااااااالب بالعدالة :sm228:

بما اني المحامية تكلمت مع القضاء وتم فك اسر سجونه
وكل المتهمين بالاجرام في البيت الروشاني
وتم كشف الحقيقة انه المجرم الحقيقي رتوك فقط وحده
ولكن لن يتم القبض عليه لأنه اذا حدث ذلك سيكون هناك هجوم على المحكمة ويتم ثورة روشانية
وهو طليق الان يصور بانغ وراح ينزل لكم نيوهات تنجنو عليها
والمحكمة اغلقت ابوابها امام البيت الروشاني ..... ورفعت الجلسه
الكل بريئ


[align=justify][/align]


الساعة الآن 00 : 02 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
adv helm by : llssll