█◄ مقابلة و اهداءات مع ميمو المصريه█◄ - الصفحة 2 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

❣ آخــوَهـ وَ آصدقآء ( هنآ نُرحب ۈ نَتعآرف ۈ نَسڪب من آرۈآحنآ )

موضوع مغلق

قديم 21 / 12 / 2010, 39 : 10 PM   #11
هيفاء خان
ڪَـبآر آلشخصيـ vip ـآت
رُوحٍ يعَآنقها الطُهـر |~ ♥

الصورة الرمزية هيفاء خان

هيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond reputeهيفاء خان has a reputation beyond repute
هذا الي انا خايفة منة البنت اتغرت علينا قفلو الموضوع بسرعة
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخ
قديم 22 / 12 / 2010, 02 : 12 AM   #12
فارس بوليود
عضو عآلم بوليُـود الممَيـز ©~

فارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond repute
اقول هيفاء لا تخربي الموضوع <<< الخلا بس هههههه

اقول ميمو لا يكبر راسك هههه
فارس بوليود غير متواجد حالياً  
قديم 22 / 12 / 2010, 40 : 01 AM   #13
بانى بانى
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

الصورة الرمزية بانى بانى

بانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond repute
الموضوع جميل اوى يافارس
انا هعلق الاول على اسئله سلام
1-الماذا لاتهتمين في لاخبار التي تخص غير عامر والمواضيع التي تخص غيرعامر
نفسى اعرف امتى مى مش اهتمت طول عمرها بتهمتم بالاخبار عن غير عامر وبتميزها
وبتكون فيها غلط فى عامر وعمرها ما اتكلمت ولا قالت مش هميزها عشان بحب عامر
2-الماذا انتي غير منسجمه لا معا العامرين
العامريات قليلين ومى ليها اصحاب كتير من حبايب شارو وسلمان وارجون عشان متزعليش
وليها صدقات قويه معاهم وعمرها مابتفرق بينهم
ومى مصاحبه ناس اصلا مش بيحبوا عامر او غلطوا فيه هى بتفصل بين حبها لعامر وبين صدقاتها
بانى بانى غير متواجد حالياً  
قديم 22 / 12 / 2010, 42 : 01 AM   #14
فارس بوليود

فارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond reputeفارس بوليود has a reputation beyond repute
منورة يا باني

ميمو عندي سؤال

لو ما كان موجود عامر

من الممثل اللي راح يكون حبيبك

و لو كنتي مسؤولة في المنتدى

شو هي اهم القرارات اللي راح تتخذيها

بصراحة يعني
قديم 22 / 12 / 2010, 45 : 01 AM   #15
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

الصورة الرمزية ميمو المصريه

ميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بانى بانى مشاهدة المشاركة
الموضوع جميل اوى يافارس

انا هعلق الاول على اسئله سلام
1-الماذا لاتهتمين في لاخبار التي تخص غير عامر والمواضيع التي تخص غيرعامر
نفسى اعرف امتى مى مش اهتمت طول عمرها بتهمتم بالاخبار عن غير عامر وبتميزها
وبتكون فيها غلط فى عامر وعمرها ما اتكلمت ولا قالت مش هميزها عشان بحب عامر
2-الماذا انتي غير منسجمه لا معا العامرين
العامريات قليلين ومى ليها اصحاب كتير من حبايب شارو وسلمان وارجون عشان متزعليش
وليها صدقات قويه معاهم وعمرها مابتفرق بينهم

ومى مصاحبه ناس اصلا مش بيحبوا عامر او غلطوا فيه هى بتفصل بين حبها لعامر وبين صدقاتها

وانا والله زيك يا بانى نفسى افهم امتى خخخخخخخخخخخخ وانت شايفه مواضيع بيبقا فيها تقليل من عامر ومن افلامه
ومع كده بتتميز وبتنصح ولا كان فيها حاجه لان مش هجبر الناس تحب عامر او لا

والاصدقاء الا هو يا حسره العامريات كثار اوى يعنى خخخخخخخخخخخ دى بانى بس وهتقلب ارجونيه اهى صح يا بانى خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اومال روح شاروخان 2 ايه تكونش ارجونيه وعامله تمويه خخخخخخخخ اعترفى يا روح

ميرسى يا تؤامى يا اكثر واحد عارفانى والله

هيفاء خخخخخخخخخخخخ متسبيه اتغر شويه ايه التقيد ده

فارس مش هنبوظ الموضوع ولا حاجه
احنا هنلتزم بالقوانين خخخخخخ

ميمو المصريه غير متواجد حالياً  
قديم 22 / 12 / 2010, 47 : 01 AM   #16
فارس بوليود

ههههههه امزح مع البنت شكلها خافت ههه
قديم 22 / 12 / 2010, 03 : 02 AM   #17
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

ميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond repute
ميمو عندي سؤال

لو ما كان موجود عامر
من الممثل اللي راح يكون حبيبك

مكنتش هحب حد خخخ بس يمكن كنت هفضل احب جاكى شاروف لانه كان حبيبى الاولى بس دلوئتى خلعته خخخ

و لو كنتي مسؤولة في المنتدى

شو هي اهم القرارات اللي راح تتخذيها

بصراحة يعني

هخلى البيوت كلها ارقام واحده
يعنى كل شهر مثلا بيتقفل البيوت كلها
بيت فيها 8 ردود هيتقفل بيت فيه 80 رد هيتقفل بردو
لان ده الموضوع بيسبب حساسيات جامده جدا
بين الاعضاء والمشرفين

ميمو المصريه غير متواجد حالياً  
قديم 22 / 12 / 2010, 03 : 02 AM   #18
ديـــم
.. إدآري سـآبق ..
مُسآفرة على متن غَيمة

الصورة الرمزية ديـــم

ديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond reputeديـــم has a reputation beyond repute
ياعيني ع الضيفه . .

خيرر ما اخترت يا اونكل فارس . .

انا عندي سؤال واحد و محيرني و مسبب لي ازمه نفسيه . . لدرجه ساعاات اقوم من النوم مفزوووعه . . ادوور الجوااب ارفع المخده اطل تحت السرير لعلي القاااااه بسس للحين ما لقيت له جوااب . .

انا اتمنى افهم السبب و اعرف لان خلاص يعني شعره و بنهبل . .

لييش يا ميمو كل ما ارسلتي لي رسالهه يكون عنوانها !!

وووش السرر بهالعلامه !! ليش داايم تجيني صرت اتحلم فيها كواااابيس الله لا يجيرناا . . ابي اعررف سبب اختيااارج لهااا . .وهل راح اشوفها كثير بالمستقبل :( .؟؟

شكرا ع الموضوع متاابعه . .

مُدونتي ..

ديـــم غير متواجد حالياً  
قديم 22 / 12 / 2010, 04 : 02 AM   #19
بانى بانى
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

الصورة الرمزية بانى بانى

بانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميمو المصريه مشاهدة المشاركة

والاصدقاء الا هو يا حسره العامريات كثار اوى يعنى خخخخخخخخخخخ دى بانى بس وهتقلب ارجونيه اهى صح يا بانى خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مين دى يابت اللى هتقلب ارجونيه انتى بتشيليها من عليكى وبتحطيها عليا
انا عامريه وهفضل عامريه
الدور عليكى انتى ياهانم تصدقى انك هتطردى قريب
بانى بانى غير متواجد حالياً  
قديم 22 / 12 / 2010, 07 : 02 AM   #20
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديـــم مشاهدة المشاركة
ياعيني ع الضيفه . .

خيرر ما اخترت يا اونكل فارس . .

انا عندي سؤال واحد و محيرني و مسبب لي ازمه نفسيه . . لدرجه ساعاات اقوم من النوم مفزوووعه . . ادوور الجوااب ارفع المخده اطل تحت السرير لعلي القاااااه بسس للحين ما لقيت له جوااب . .

انا اتمنى افهم السبب و اعرف لان خلاص يعني شعره و بنهبل . .

لييش يا ميمو كل ما ارسلتي لي رسالهه يكون عنوانها !!

وووش السرر بهالعلامه !! ليش داايم تجيني صرت اتحلم فيها كواااابيس الله لا يجيرناا . . ابي اعررف سبب اختيااارج لهااا . .وهل راح اشوفها كثير بالمستقبل :( .؟؟

شكرا ع الموضوع متاابعه . .
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
يا عينى يا ديم
وانا اقول ديم مش بنشوفها كثر اتارى من الكوابيس خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
السبب الواضح
انى مش بلاقى عنوان خخخخخخخخخخخخخخ
عقلى انلحس
شويه افكر فى عنواين لاخبار
شويه ادور فى عنوان موضوع فى المعلومات
فبجى على الرسايل بكون فصلت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لا ديوم اوعدك فى المستقبل هغير
هخليها