هل االفنانين المفضلين لديك الان هم اول نجوم احببتوهم فى بوليود - الصفحة 6 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

العودة   منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد > الآقســآم البُوليــوديةٌ > ❣ معلومآت عن آلنـُجوم > آلألعآب آلبوليــوديه

آلألعآب آلبوليــوديه (خآص بآلألعآب آلبوليوديـه فقط )

قديم 15 / 08 / 2010, 27 : 02 PM   #51
m.s Ra7ma
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية m.s Ra7ma

m.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond reputem.s Ra7ma has a reputation beyond repute
انا فى الاول كنت بحب اميتاب علشان مكنتش بشوف اى فيلم هندى غير لاميتاب
بس لوقتى شاهيد وللابد
قديم 15 / 08 / 2010, 28 : 03 PM   #52
princessa
عضو عآلم بوليُـود الممَيـز

الصورة الرمزية princessa

princessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond reputeprincessa has a reputation beyond repute
انا مو من زمان بتابع افلام هنديه بس هلا اكيد غير
بصراحه انا اول ممثل حبيته هو عنجد رانبير كابور وهو لحد الان ممثلي المفضل
هيك حسيته عنجد ممثل بكل معنى الكلمه بخفت دمه بشكله بكل شي لانه عنده كتير اشياء مميز فيها
لدرجه اني قدرت اوصله وحكيت معه على لايف شات مع ببسي على الفيس بوك
كان يوم جمعه
2-4-2010
وكان الحديث
انا كنت اكتب كتابه
hi ranbir
im Esraa from jordan
and i love u
طبعا كان في كثير غيره بيحكوا معاه
وكان رده
wow jordan
i love u too
جد كان يوم حلو وهاد رابط الفيديو
http://www.youtube.com/watch?v=WbW3o...eature=related
الوقت يلي رد فيه عليا هو الدقيقه 7:17

التعديل الأخير تم بواسطة princessa ; 15 / 08 / 2010 الساعة 33 : 03 PM
princessa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 15 / 08 / 2010, 44 : 06 PM   #53
super-eng
ضيف جديد |●~

super-eng is on a distinguished road
أولا شكرا على التوبيك الجميل ده

ثانيا انا متابع بوليوود جديد من 3 سنين بس بس منزمان كنت ممكن أتفرج على مشهد او اتنين لاميتاب وكده بس متابعتى الحقيقه أول فيلم هندى شوفته كامل كان للكينج شاروخان فيير وزارة ومن ساعتها وانا مدمن هندى لغايه دلوقتى

فالممثلين اللى بحبهم شاروخان وكاجول وبريتى ورانى وعامر خان وسالو

ما أجمل أن ياتى الحب بعد الصداقه

super-eng غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 15 / 08 / 2010, 57 : 06 PM   #54
مجنونة عامر
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية مجنونة عامر

مجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond reputeمجنونة عامر has a reputation beyond repute
أنا اول كنت بشوووف الأفلام الهندي بس ماحددت من ممثلي المفضل وأول ماشفت فلم برم برا عجبني عامر

وهو للحين ممثلي المفضل وللأبد راح يكوون =)
قديم 15 / 08 / 2010, 26 : 07 PM   #55
شااانتي
ضيف جديد |●~

الصورة الرمزية شااانتي

شااانتي is on a distinguished road
احم احم انا اول ممثل عندي شاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااروخان هاذا اول واحد واحد الثاني سيف علي خان والثالث اكشاي كوماروالرابع ابهشيك باتشان والخامس هرتك روشاااااااااااانخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخ ماخليت احد

يسلموووووووو خيتو على الموضوع الروعه
تقبلي تحياتي
شااانتي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 15 / 08 / 2010, 21 : 09 PM   #56
الحلوة95
بدآية تألق |●~

الصورة الرمزية الحلوة95

الحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond reputeالحلوة95 has a reputation beyond repute
انا من اول ما حضرت بوليوود كنت اشوف دايماً سالوو

كنت احبه كتيــــر هو وشاروخان

هلأ ما بحب سالو كتير

بحب شاهيـــد وشارووخ

تسلمي يا قمر عالفكرة الحلووة

تحيتيـ
قديم 16 / 08 / 2010, 39 : 09 PM   #57
đēřĬŋ ỷâЯД
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية đēřĬŋ ỷâЯД

đēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond reputeđēřĬŋ ỷâЯД has a reputation beyond repute
احب شاروخان من يوم ماشفته
وعمران في الاول ما حبيته
بس دحين احبه مرررررره
وفي كتيرررر احبهم

đēřĬŋ ỷâЯД غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 17 / 08 / 2010, 09 : 12 AM   #58
ضحكه
بدآية تألق |●~

الصورة الرمزية ضحكه

ضحكه has much to be proud ofضحكه has much to be proud ofضحكه has much to be proud ofضحكه has much to be proud ofضحكه has much to be proud ofضحكه has much to be proud ofضحكه has much to be proud ofضحكه has much to be proud ofضحكه has much to be proud of
ايشواريا اول ماشوفتها ووقعت فيها
وكذلك شاروخ
اول المعجبين واخر المفضلين
ميرسي

الله يحميكي يا مصر

لو لم اكن مصريا لودت ان اكون مصريا
ضحكه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 17 / 08 / 2010, 27 : 12 AM   #59
بانى بانى
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

الصورة الرمزية بانى بانى

بانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond reputeبانى بانى has a reputation beyond repute
انا اول فنان حبيته طبعا كان اميتاب بتشان

وبصراحه مش كنت بتابع غيره كان عندى الافلام الهندى هى افلام اميتاب بس

لكن بعد كدا بقيت بتابع عادى

بس لما شفت افلام عامر كأنى ماشفتش افلام هندى قبل كدا

بقى هو الحب الاول والاخير ومفيش غيره
بانى بانى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 17 / 08 / 2010, 09 : 08 AM   #60
beroo*sallu
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية beroo*sallu

beroo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond repute
وانا كنت صغيرة مكنتش اعرف غير اميتاب باتشان وكنت بموت فيه وبعدين لما كبرت شوية عرفت شاروخ وعرفت انه في الهند بقي زي اميتاب بس بعد كده شفت سلمان في mujhse shaadi karogi وعجبني خفة دمه وتمثيله وكل افلامه جنان واغاني افلامه كلها بحبها له اسلوب خاص به لوحده وبقيت مش بتفرج دلوقتي غير عليه وادمنته